۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
کد خبر: 637952

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری 13 سارق حرفه‌ای شب‌رو خبر داد.

دستگیری 13 سارق حرفه‌ای در مشهد
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر آقابیگی در این رابطه اظهار کرد: عملیات گسترده تشدید مقابله با سرقت‌های شبانه در حوزه کلانتری‌های شهید هاشمی‌نژاد، مصلی، طرق و سناباد مشهد اجرا شد.
وی افزود: در این عملیات ضربتی که 13 ساعت به‌طول انجامید تیم‌های دایره تجسس کلانتری مصلی، سارق حرفه‌ای خودرو را شناسایی و در تعقیب و گریز پلیسی با شلیک‌ تیر هوایی او را سوار بر خودروی دزدی دستگیر کردند. متهم 32 ساله که به موادمخدر صنعتی اعتیاد دارد اظهار داشت با خودروی پراید سرقتی قصد خرید موادمخدر داشته است.
آقابیگی ادامه داد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری مصلی همچنین دو گوشی‌قاپ تیزدست که تبعه خارجی هستند و سارق 35 ساله باتری خودروهای سواری را پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند. تیم‌های دایره تجسس کلانتری طرق نیز در این عملیات ضربتی زن 36 ساله و مرد 37‌  ساله که از عاملان سرقت قطعات خودرو و دستبرد به منازل مسکونی بودند و متهم 40 ساله‌ای که برای چندمین‌بار قصد سرقت از کارگاه‌های بزرگ اطراف شهر مشهد را داشت با کنترل و مراقبت‌های پوششی هنگام ارتکاب سرقت دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سناباد نیز در این مأموریت ضربتی عامل سرقت خودروهای سواری پراید که یک خودروی سواری را از محدوده میدان شهدای مشهد سرقت کرده بود پس از تعقیب‌وگریزی طولانی در خیابان‌های مشهد دستگیر کردند. این متهم دو ماه پیش از زندان آزاد شده و براساس اعترافات اولیه پنج سال به اتهام سرقت خودرو در حبس بوده است.
وی در ادامه به شناسایی و دستگیری چهار گرداننده باند حرفه‌ای سرقت خودروی پراید و کشف یک دستگاه خودوری پراید نوک‌مدادی سرقتی و مقادیری وسایل و قطعات خودروهای اوراق شده مسروقه در مخفیگاهشان اشاره کرد و گفت: تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد همچنین جوان 36 ساله‌ای که عامل سرقت از منازل مسکونی بود را نیز دستگیر کردند. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.