گیلان- معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ویژه مسئولان و کارشناسان بودجه فرودگاه های کشور از توزیع بودجه سال ۹۸ فرودگاه ها با تکیه بر هشت برنامه راهبردی خبر داد.

توزیع بودجه ۹۸ با تکیه بر هشت برنامه راهبردی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان، حمیدرضا سیدی معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به میزبانی فرودگاه رشت سخن می گفت، ضمن اعلام خبر اظهار داشت: این هشت برنامه راهبردی شامل ارتقای ایمنی و امنیت، حاکمیت قانون، رضایتمندی مسافران، توسعه اقتصادی فرودگاه ها، توسعه زیرساخت های هوانوردی و فرودگاهی، ملاحظات زیست محیطی و آموزش و توسعه منابع انسانی است.

در این مراسم همچنین محمدمهدی یزدانی مدیرکل دفتر تشکیلات و برنامه و بودجه با اشاره به بودجه جاری و سرمایه ای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال جاری گفت: این بودجه با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مبتنی بر عملکرد فرودگاه ها و مبادله موافقت نامه تخصیص می یابد.

وی همچنین به ساختار سازمانی این شرکت اشاره کرد و افزود: ساختار جدید شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پس از هم اندیشی با مدیران فرودگاههای کشور به سازمان اداری و استخدامی کشور جهت اخذ مجوز ارایه داده خواهد شد.

در ابتدای این مراسم نیز مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن تشریح ساختار فعلی فرودگاه رشت به ساماندهی منابع انسانی و نیاز واحدهای عملیات هوانوردی پس از بازنشستگی بعضی از پرسنل فعلی اشاره کرد و گفت: این فرودگاه با اعتباراتی که از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اخذ شده است پروژه هایی همچون فاز دوم محوطه سازی ترمینال پروازهای داخلی، احداث ایستگاه پمپاژ و سیستم توزیع آب شهر، نصب سیستم روشنایی عوامل پروازی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در دست اجرا است.

گفتنی است؛ معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از پروژه های در دست اقدام فرودگاه سردار جنگل رشت نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.