خراسان شمالی- علی شورزاده گفت: پیش بینی می شود، با فعالیت هایی که در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در خصوص این طرح انجام شده میزان مشارکت به حدود ۱۵ هزار نفر تا پایان سال ۹۷ برسد.

میزان مشارکت استان در "نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم" به ۱۱ هزار نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی ، علی شورزاده  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در استان خبر داد.

شورزاده در رابطه با نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری ) مدظلله العالی ) نسبت به اهمیت حفظ قرآن کریم و تصریح ایشان بر ضرورت وجود حداقل ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور ، می توان اهمیت این راهبرد را درک کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش نیز با توجه سند بالادستی تحول بنیادین ، به ویژه ساحت اعتقادی , عبادی و اخلاقی به این امر لبیک گفته و طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با تمام توان اجرا شد 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: این طرح با اولویت دوره ابتدایی اجرا می شود و در حال حاضر با توجه به اقدامات گسترده برای اطلاع رسانی و تشویق دانش آموزان برای مشارکت در این طرح ، بیش از ۱۱ هزار نفراز دانش آموزان و فرهنگیان  استان در سامانه همگام ثبت نام کرده اند که بیش از میزان تفاهم استان با وزارت است.

شورزاده در پایان گفت: امید می رود با فعالیت هایی که در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در خصوص این طرح انجام شده میزان مشارکت به حدود ۱۵ هزار نفر تا پایان سال ۹۷ برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.