بعد از پیروزی خردکننده پاری سن ژرمن مقابل تیم نگون‌بخت گنگام که با نتیجه ۹-۰ بدست آمد، توماس توخل خبرنگاران را شگفت‌زده کرد چرا که بر خلاف انتظار به خاطر مصدومیت مارکو وراتی ناراحت بود.

ناراحتی توخل از مصدومیت وراتی در شب آتش‌بازی PSG

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن مقابل گنگام و جشنواره گلی که ستاره‌های این تیم پاریسی در استادیوم خانگی‌شان پارک دو پرنس به راه انداختند، باعث شده بود بعد از بازی هواداران PSG و بازیکنانش از شادی در پوست خود نگنجند. ولی خبرنگاران وقتی در پایان بازی به سراغ توماس توخل، سرمربی آلمانی PSG رفتند متوجه شدند بر خلاف انتظارشان او آنچنان شاد نیست و وقتی علت را جویا شدند دریافتند که توخل، به خاطر مصدومیت مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی‌اش در این بازی ناراحت است.

مارکو وراتی درحالیکه هنوز ۲۰ دقیقه از بازی نگذشته بود به اجبار از زمین بیرون کشیده شد. به نظر می‌رسید مچ پای وراتی پیچ خورده باشد اما واکنشهای او نشان می‌داد که به احتمال زیاد مصدومیتش جدی است. توخل وقتی در پایان بازی با تلویزیون کانال پلاس صحبت می‌کرد هم به این نکته اشاره کرد و گفت نگران ملی‌پوش ایتالیایی تیم خود است.

توخل در این باره گفت:" فعلا خبر جدیدی درباره مصدومیت مارکو وراتی به من نداده‌اند و این اصلا خوب نیست. به نظرم مصدومیت جدی‌ای باشد. می‌دانید، این واقعا بدترین اتفاقی است که در این جای فصل می‌توانست برای ما بیفتد".

توخل در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما در خط میانی گزینه‌های زیادی داریم ولی برنامه‌های تاکتیکی من به نوعی طراحی شده که نبود مارکو می‌تواند به کل برنامه‌ها خدشه وارد کند".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.