وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مسئولان اقتصادی و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تهران، مسئولیت ثبت سفارش واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی را به خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی واگذار کرد.

ثبت سفارش واردات کالا به خانه صنعت خراسان رضوی واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، رضا رحمانی در این دیدار که به منظور رفع مشکلات و موانع رونق تولید انجام شد گفت: به زودی این مهم با هماهنگی لازم میسر خواهد شد و بخشی از وظایف وزارت صنعت، به خانه های صنعت، معدن و تجارت در استانها محول می شود.

وی با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی خراسان رضوی در زمینه تسهیلات ارزی افزود: تسهیلات ارزی واحد های تولیدی باید با نرخ زمان عقد قرارداد تسویه شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به مشکلات صنعتگران خراسانی اشاره کرد و خواستار رفع چالش های تولیدکنندگان بویژه در زمینه محدودیتهای ایجاد شده در ثبت سفارش مواد اولیه و مطالبات قطعه سازان شد.
نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای تولید در استان گفت: برخی مشکلات کمر تولیدکنندگان را شکسته و برای آنها رمقی نگذاشته است، با این حال شاهدیم که تولیدکنندگان با وجود همه مشکلات مردانه پای تولید ایستاده اند.
حسن حسینی افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان باید بخش دولتی به یاری تولیدکنندگان بشتابد.
در این دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به پرداخت جوایز صادراتی به خراسان رضوی قول مساعد داد.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.