امیر خلبان قربانی از اجرای موفقیت آمیز عملیات شناسایی و رزم شبانه برای نخستین بار در رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نزاجا خبر داد.

اجرای عملیات شناسایی و رزم شبانه بالگردهای نزاجا در رزمایش اقتدار ۹۷

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به ماموریت های این یکان در رزمایش بزرگ اقتدار۹۷ نزاجا گفت: یکی از ماموریت‌های ویژه‌ای که برای نخستین بار در حوزه بالگردی در این رزمایش انجام شد، اجرای ماموریت شناسایی به همراه رزم شبانه است که امروز بالگردهای هجومی، شناسایی و ترابری مجهز شده به دوربین های دید در شب توانستند آن را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ماموریت های اتخاذ شده متناسب با تهدیدات روز است، افزود: بالگردهای هوانیروز ارتش شب گذشته تاکتیک جدید شناسایی در شب و عملیات رزم شبانه را با موفقیت به اجرا گذاشتند و توانستند ضمن شناسایی مواضع دشمن، اهداف ثابت و متحرک زمین را با استفاده از راکت ها و موشک های بهینه سازی شده مورد اصابت قرار دهند.

وی افزود:  در این رزمایش کلیه پشتیبانی‌های آتش، پشتیبانی لجستیکی و شناسایی توسط بالگردهای هوانیروز با موفقیت به اجرا درآمد و کارکنان هوانیروز آمادگی خود را برای حضور در عرصه های مختلف مقابله با تهدیدات پیش رو به نمایش گذاشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.