سرمربی کلمبیایی تیم اتلتیکو جونیور از کارلوس کی‌روش تمجید کرد و او را شایسته سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا خواند.

سوارس: کی‌روش شایستگی سرمربیگری کلمبیا را دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ که در ریودوژانیرو برگزار شد، به طور رسمی اعلام کرد که مذاکراتی با کارلوس‌ کی‌روش، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران داشته است. او در این باره گفت: ما در حال مذاکره با کارلوس کی‌روش هستیم، اما در حال حاضر او هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در مسابقات جام ملت‌های آسیا برعهده دارد و آنها به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرده‌اند. چند روز دیگر صبر خواهیم کرد تا در خصوص سرمربی جدید تیم ملی‌مان و احتمال حضور کی‌روش روی نیکمت این تیم تصمیم‌گیری کنیم. به دنبال اجرای برنامه‌ای چهار ساله هستیم و سرمربی جدیدمان را در ماه فوریه انتخاب خواهیم کرد.

لوئیس فرناندو سوارس، سرمربی کلمبیایی تیم فوتبال اتلتیکو جونیور نیز در خصوص احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیکت تیم ملی فوتبال کلمبیا گفت: کی‌روش مربی باتجربه‌ای است. او تمام دوران مربیگری خود را در سطح فوتبال حرفه‌ای و حتی در سطح جوانان سپری کرده است. او سرمربی همان تیم پرتغال بود که در مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها به قهرمانی رسید. کی‌روش در باشگاه‌های بزرگی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد بوده و سابقه کار در نقاط مختلف جهان را دارد. به اعتقاد من کی‌روش شایستگی و صلاحیت لازم را برای سرمربیگری تری‌کالر دارد. با توجه به مسیری که کارلوس کی‌روش طی کرده و ویژگی‌هایی که دارد، شایسته هدایت تیمی همچون کلمبیا است.

در صورتی که کی‌روش ۶۵ ساله هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده بگیرد، اولین چالش جدی او مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ خواهد بود، مسابقاتی که از تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) با حضور ۱۲ تیم به میزبانی برزیل آغاز خواهد شد که ۱۰ تیم از منطقه کنمبل -آمریکای جنوبی- و دو تیم ژاپن و قطر به عنوان میهمان از قاره آسیا در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.  تیم‌های شرکت‌کننده در سه گروه با رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که بر این اساس برزیل، بولیوی، پرو و ونزوئلا در گروه A، آرژانتین، کلمبیا، پاراگوئه و قطر در گروه B و اروگوئه، اکوادور، ژاپن و شیلی نیز در گروه C به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.