رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی، زمان نهایی واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را اعلام کرد.

سرخ‌آبی‌ها تا چه زمانی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند؟

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ کل کشور، درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: دولت سعی دارد مزایده این دو باشگاه تا انتهای سال جاری انجام شود اما به نظر می‌رسد روند واگذاری این دو باشگاه، زمان بیشتری به خود اختصاص دهد، چون ممکن است در این مزایده افرادی شرکت کنند که اهلیت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم طبق حکم بودجه سال ۹۸ برای واگذاری این دو باشگاه عمل شود، ادامه داد: در بودجه سال ۹۸ ذکر شده که باید سهام این دو باشگاه در فرابورس به صورت خرد و بلوکی ارائه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: اگر دولت بتواند با در نظر گرفتن شرایط‌ موجود و اثبات اهلیت خریداران، این دو باشگاه را واگذار کند، اتفاق خوبی رخ می‌دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اخیراً صورت‌های مالی خود را به سازمان خصوصی سازی ارائه کرده بودند که اشکالاتی داشت و به باشگاه‌ها بازگردانده شده تا آنها را اصلاح کنند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار داشت: اگر دولت تا انتهای سال نتواند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند و اگر حکم بودجه‌ای در صحن علنی پارلمان رای بیاورد؛ این دو باشگاه نهایتاً تا شهریور ماه سال آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.