اعتراض‌های مکرر اپوزیسیون پاکستان به تلاش دولت این کشور برای برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی و دفاع برخی نمایندگان دولت از این موضوع صدای فعالان سیاسی این کشور را درآورد.

اعتراض فعالان سیاسی پاکستان به روابط اسلام‌آباد و رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اعتراض‌های مکرر اپوزیسیون پاکستان به تلاش دولت این کشور برای برقراری ارتباط با اسرائیل و دفاع برخی نمایندگان دولت از این موضوع صدای فعالان سیاسی این کشور را درآورد.

پرسشی که در اذهان جامعه و فعالان سیاسی پاکستان مطرح شده، این است که «فیشل خالد» (شهروند یهودی پاکستانی) چگونه می تواند با داشتن گذرنامه این کشور  به سرزمین های اشغالی سفر کند.

تا کنون هیچ کس نتوانسته با گذرنامه پاکستانی به اسرائیل سفر کند زیرا در گذرنامه های این کشور قید شده که دارنده این گذرنامه، حق سفر به اسرائیل را ندارد.

از این قضیه که بگذریم معترضان نسبت به فرود هواپیمای «نتانیاهو» در اسلام‌آباد مشکوک هستند و انتظار دارند حزب تحریک انصاف در این زمینه پاسخگو باشد.

همه اینها به کنار، نمایندگان دولت پاکستان به رسمیت شناختن اسرائیل را به نفع مردم فلسطین و مسلمانان می‌دانند و با تکیه بر اتفاقات تاریخی صدر اسلام و نوع رابطه پیامبر با یهودیان انتظار دارند اعتراضات را خنثی و همه را مجاب به پذیرفتن اهداف خود درباره رابطه با رژیم صیهونیستی کنند.

«مولانا فضل الرحمان» رئیس جمعیت علمای اسلام با انتقاد از دولت پاکستان گفت: آن‌ها برای عملی کردن توطئه خود از پذیرفتن اسرائیل به عنوان یک کشور سخن به میان می‌آورند و نماینده دولت موضوع رابطه پیامبر با یهودیان و بیرون نکردن آن‌ها از مدینه را پیش می‌کشد.

وی افزود: قیاس‌های دولت پاکستان در این زمینه اشتباه است زیرا پذیرفتن اسرائیل به عنوان یک کشور مستقل در واقع چشم‌پوشی از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین است.

هنوز دولت پاکستان واکنشی در این زمینه نشان نداده است اما جنجال رسانه‌ای در این خصوص ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.