البرز- عزیز الله شهبازی گفت: دانشگاه علوم پزشکی برای بیمارستانی که توسط یک خیر کلنگ زنی شده بود و دو سال است بلاتکلیف مانده اقدام لازم را صورت دهد.

 دانشگاه علوم پزشکی پروژه احداث بیمارستان اشتهارد را از بلاتکلیفی درآورد

 به گزارش قدس آنلاین، عزیز الله شهبازی عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح چند واحد صنعتی در شهرستان اشتهارد به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اشتهارد حدود ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای حدود هزار نفر به بهره برداری رسید.

وی افزود: مشارکت بخش خصوصی در پروژه های اشتهارد بسیار فعال و قابل توجه بوده است.

استاندار البرز گفت:  امروز طرحی با هدف کاشت بوته در بیابان های اشتهارد بمنظور بیابان زدایی آغاز شد چراکه بیابان های این شهرستان کانون ریزگردها هستند.

شهبازی در بخشی دیگری از سخنانش گفت: دانشگاه علوم پزشکی نیز برای بیمارستانی که توسط یک خیر کلنگ زنی شده بود و دو سال بلاتکلیف مانده هر چه سریع تر شروع به کار کند.

استاندار البرز اضافه کرد: یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان امروز برای خدمات رسانی به اشتهارد وارد شد.

وی گفت: ۴ روستایی که در اشتهارد از نعمت گاز برخوردار نیستند نیز طی آغاز پروژه گازرسانی از این امکان بهره مند می شوند.

گفتنی است در شهرستان اشتهارد بمناسبت دهه مبارک فجر بهره برداری از  ۴۴ پروژه با ۲۷۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

در سفر استاندار البرز به اشتهارد یک واحد تولید تیوپ آلومینیومی با اعتباری حدود ۲۲ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۲۵ نفر، واحد تولید دستمال کاغذی با سرمایه گذاری حدود ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال برای ۷۵ نفر و شرکت تولید الیاف شیشه ای با اعتباری حدود ۴۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۶۰ نفر به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور در روستای ایپک پروژه انتقال گاز شهری به چند روستای اشتهارد با اعتباری حدود ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

در پایان این سفر ساختمان ۶۶ واحدی بنیاد مسکن اشتهارد با اعتباری حدود ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با حضور استاندار البرز  افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.