معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش امروز در اقیانوس هند شمالی، خلیج عدن، دریای چین، دریای سرخ و مدیترانه تا جبل الطارق، آفریقای جنوبی و اقیانوس اطلس حضور پیدا کرده است.

حضور نیروی دریایی ارتش از خلیج عدن تا اقیانوس اطلس

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه نشست صمیمی مسئولان ارتش با مردم و اصحاب رسانه، در جمع خبرنگاران گفت: ارتش جمهوری اسلامی تحت فرمان فرمانده کل قوا، برای انجام ماموریت خود که در قانون اساسی مشخص شده، آمادگی لازم و صددرصدی را دارد.

وی افزود: بحث حضور در آب‌های آزاد و اقیانوس ها از سال ۸۶ در چارچوب تدابیر فرمانده کل قوا به انجام رسید، زیرا آب‌های آزاد متعلق به همه ملت‌هاست و ما نیز حق خودمان می‌دانیم که در این آب‌ها حضور داشته باشیم.

سیاری تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش امروز در اقیانوس هند شمالی، خلیج عدن، دریای چین، دریای سرخ و مدیترانه تا جبل الطارق حضور پیدا کرده است. ناوگروه‌های نیروی‌ دریایی ارتش همچنین آفریقای جنوبی را دور زدند و در جنوب اقیانوس اطلس حاضر شدند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان گفت: ارتش برای طی کردن عرض اقیانوس اطلس آمادگی دارد و هر وقت تدبیر شود این اقدام در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.