۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد مطلب: ۶۴۵۴۸۵
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: از ظرفیت های این آستان مقدس در راستای رفع محرومیت ها می توان استفاده کرد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: از ظرفیت های این آستان مقدس در راستای رفع محرومیت ها می توان استفاده کرد.
نظر شما