مجری نمایشگاه بین‌المللی بهاره مشهد گفت: کسانی که دارای مشاغل خانگی هستند و تاکنون نتوانستند مجوز لازم برای فعالیت خود را دریافت کنند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند. درواقع همه ساله فضایی در اختیار این دوستان قرار می‌گیرد تا بتواند محصولات خود را عرضه کنند.

ارائه غرفه در نمایشگاه بهاره به افراد دارای مشاغل خانگی
به گزارش قدس آنلاین، مجتبی احمدی‌راد در رابطه با برگزاری نمایشگاه بهاره در اسفندماه سال جاری اظهار کرد: نمایشگاه فروش بهاره براساس قراردادی که بین سازمان همیاری شهرداری‌ها و نمایشگاه بین‌المللی بسته شده برگزار خواهد شد که برگزاری آن، برعهده سازمان همیاری شهرداری‌ها است. نمایشگاه فروش بهاره، همه ساله با توجه به اوج خرید مردم در نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود. مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه تنظیم بازار است، چراکه بیشتر غرفه‌داران در نمایشگاه بهاره تولیدکنندگان صنعتی و کارگاهی هستند.
وی افزود: از سویی دیگر برگزاری نمایشگاه بهاره برای این امر است که اقشار پایین جامعه بتوانند با قیمت مناسب‌تری اجناس مورد نیاز خود را بخرند. در این راستا سازمان‌هایی چون صنعت‌ومعدن، اتاق اصناف، تعزیرات، بهداشت، دامپزشکی و... عضو کارگروه برگزاری نمایشگاه بهاره مشهد هستند. بنابراین کالاهایی که عرضه خواهد شد با نظارت این سازمان‌ها است.
احمدی‌راد با اشاره به شیوه قیمت‌گذاری بر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ادامه داد: اتحادیه هر کدام از تولیدات، پیش از برگزاری جشنواره بهاره قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه را مشخص می‌کنند. همچنین تعزیرات در نمایشگاه حضور خواهد داشت تا بر عملکرد غرفه‌داران و قیمتی که کالاهای خود را به مشتریان عرضه می‌کنند نظارت داشته باشد، بنابراین اگر در فروش اجناس، گران‌فروشی اتفاق افتاد تعزیرات رسیدگی خواهد کرد. در نمایشگاه بهاره سال جاری همه نوع کالا چون کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی، آجیل و... عرضه خواهد شد.  
مجری نمایشگاه بین‌المللی بهاره مشهد در رابطه با افرادی که برای نخستین بار قصد حضور در این نمایشگاه و دریافت غرفه را دارند، توضیح داد: افرادی که دارای مجوز رسمی از اتحادیه مربوطه بوده یا اینکه واحد تولیدی صنعتی بوده و  دارای پروانه بهره‌برداری و ساخت استاندارد از سازمان صنعت‌ومعدن هستند یا کسانی که کارخانه‌دار و تولیدکننده اتحادیه هستند می‌توانند در این نمایشگاه غرفه دریافت کنند. حتی کسانی که مشاغل خانگی دارند و تاکنون نتوانستند مجوز دریافت کنند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند. درواقع همه ساله فضایی در اختیار این دوستان قرار می‌گیرد تا بتواند محصولات خود را عرضه کنند.
احمدی‌راد خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت غرفه و اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه بهاره به دفتر ما بین معلم ۶۱-۶۳، پلاک ۱۵۱  مراجعه کنند. همچنین افراد متقاضی دریافت غرفه در نمایشگاه سال جاری برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۸۹۱۱۱۴۴، ۰۹۳۸۷۷۰۰۶۹۶ تماس بگیرند یا به سایت مجموعه نمایشگاه بین‌المللی مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.