مالک باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: تنها چیزی که به عنوان یک تیم شهرستانی از سازمان لیگ می‌خواهیم، این است که جانب انصاف و عدالت را رعایت کند.

ورزش ایران می‌تواند درآمدزا باشد/ سازمان لیگ جانب انصاف را رعایت کند
به گزارش قدس آنلاین ، فرهاد حمیداوی در خصوص ورود به فوتبال اظهار کرد: واقعیت این است که قبل از حضور در پدیده شهرخودرو نیز من در فوتبال حضور داشتم. سال ۹۲ عضو هیات‌مدیره تیم نساجی بودم و رویکرد سازمان شهرخودرو بر این بود که حتما یک تیم ورزشی را تحت پوشش خود قرار دهیم و هدایت کنیم. در نهایت عنایت امام رضا(ع) این سعادت را در راه ما قرار داد تا در خدمت مردم شریف خراسان باشیم.
وی افزود: متاسفانه ورزش ما به دلیل نبود زیرساخت‌ها، زیان‌ده است اما اگر با خرد جمعی یک رویکرد حرفه‌ای را در پیش بگیریم، فکر می‌کنم ورزش ما از این شرایط خارج شود و با به‌روزرسانی، مثل ورزش دنیا به سود برسد. اعتقاد راسخ دارم که اگر زیرساخت‌های ورزش کشور تغییر کند، حتما این اتفاق می‌افتد.
حمیداوی که در برنامه چهارچهاردو رادیو جوان صحبت می کرد، در خصوص اهدافش در فوتبال گفت: ابتدا باید از زنوزی، صنیعی‌فر و تمام فعالین بخش خصوصی که وارد فوتبال شده‌اند، تشکر کنم، زیرا آنها باعث ایجاد شادی در میان فوتبال‌دوستان هر منطقه شده‌اند. در این شرایط بد اقتصادی واقعا کار سخت است و مردم هم تنها دلخوشی‌شان فوتبال است. صنیعی‌فر در نساجی و زنوزی در تراکتورسازی دست به کار بزرگی زده‌اند. ما هم برنامه‌ای ۳، ۵ و ۱۰ ساله داریم.
وی افزود: از وطنخواه، مدیرعامل، سرآسیایی، قائم‌مقام و یحیی گل‌محمدی، سرمربی باشگاه پدیده شهرخودرو باید تشکر کنم که در شرایط سخت، کار را به این خوبی پیش برده‌اند و امروز پدیده شهرخودرو در میان۳ تیم بالای جدول فوتبال ایران است. تمام نتایج امسال حاصل تلاش این عزیزان، بازیکنان باغیرت و هواداران خراسانی ماست. در سرما و گرما آنها کنار ما بوده‌اند و یار دوازدهم را معنا کرده‌اند.
مالک باشگاه پدیده شهرخودرو در رابطه با نحوه برنامه‌ریزی سازمان لیگ و تغییراتی که توسط این سازمان در برنامه مسابقات ایجاد می‌شود، گفت: در نیم‌فصل نخست، در بهترین شرایط قرار داشتیم و استقلال در بحران بود. به بهانه‌های عجیب بازی ما مقابل استقلال را لغو کردند و ۴ هفته به تعویق انداختند. این اتفاق برای استقلال فوق‌العاده بود و ما را در شرایط بدی قرار داد. در بدترین شرایط به تهران رفتیم و بازی را برگزار کردیم، گرچه قبل از آن به سازمان لیگ نامه زدیم و از فدراسیون خواستیم که بازی در همان زمان پیش‌بینی شده برگزار شود، اما توجهی نکردند.
حمیداوی خاطرنشان کرد: امروز هم دوباره شاهد مساله جدیدی در نیم‌فصل دوم هستیم. سازمان لیگ یک مساله را مطرح می‌کند و فشار بر بازیکن ما وارد می‌شود. به تازگی اعلام شده که به واسطه آغاز مسابقات آسیایی و حضور ذوب در این تورنمنت، دیدار پدیده شهرخودرو و ذوب‌آهن اصفهان که قرار بود ۱۶ اسفندماه در مشهدالرضا برگزار شود، با تعویقی حدودا ۳ هفته‌ای، در تاریخ ۵ فروردین ماه برگزار خواهدشد. کاملا روبه‌روی این تغییر ایستاده‌ایم و خواهان این هستیم که سازمان لیگ انصاف را رعایت کند. این حداقل خواسته یک تیم شهرستانی ست.
وی افزود: مسابقات آسیایی حداقل از ۲ ماه قبل جدولش مشخص شده و موضوع جدیدی نبوده‌است. این انصاف نیست که در یک کوران سخت و در شرایطی نابرابر، شاهد تصمیمات ناعادلانه جدید هم باشیم. باید در لیگی که با این حجم عظیم گردش مالی روبه‌رو هستیم، شرایط به شکلی برابر پیش رود تا به ویژه در هفته‌های پایانی لیگ، شاهد اتفاقاتی شائبه‌دار نباشیم.
حمیداوی همچنین تاکید کرد: هیچگاه ممکن نیست یک شخص مالک دو تیم در یک سطح باشد. امیدوارم حداقل برای سال بعد، فدراسیون فکری کند که شاهد چنین ماجرایی نباشیم.
وی گفت: برنامه‌ریزی مناسبی کرده‌ایم و در نخستین گام به دنبال احداث کمپی هستیم تا انشالله برای اولین بار در ایران، عملی شود. در خصوص عزیزانی که پیش از این وارد ورزش شدند و در نیمه راه کناره گرفتند نیز باید تاکید کنم که اگر رقابت در شرایط برابر و عادلانه باشد، بدون شک بخش خصوصی در این حوزه می‌ماند. رویکرد سازمان شهرخودرو نیز می‌خواهد دار این رقابت بماند به شرطی که خسته‌مان نکنند و شرایط عادلانه باشد.
حمیداوی در رابطه با اخباری که در رابطه با خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ شنیده می‌شود، گفت: امیدوارم واقعا در سه ماهه نخست ۱۳۹۸، چنین اتفاقی بیافتد و شاهد خصوصی‌سازی باشیم. انشالله که واقعا خصوصی‌سازی در فوتبال هرچه بیشتر صورت گیرد و اذیت نکنند
وی با اشاره به اینکه تیم پدیده شهر خودرو به معنای واقعی، بخش خصوصی است، درباره برخی ناملایمتی ها ادامه داد: حس می‌کنیم با ورودمان، جای یک سری افراد را تنگ کرده‌ایم و به این خاطر همه گونه هجمه را به سمت ما راه می اندازند تا تیم را در فشار قرار دهند. تبم ما امروز جوان‌ترین تیم لیگ هستیم و حتی یک بازیکن خارجی نداریم. دوم جدول هستیم و اینها همه هنر یحیی گل‌محمدی است ، اما متاسفانه برخی شرایط گویا قرار نیست به ما اجازه فعالیت آراممان را بدهد.
مالک باشگاه پدیده شهر خودرو اظهار کرد:این مشکلات هم که برای ما درست می کنند هم در داخل زمین است و هم خارج از آن. شما ببینید در میم فصل دوم ،دو گل ما مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان هم که در شرایط سالم به ثمر رسید، متاسفانه آفساید اعلام شد تا ۴ امتیاز حساس را از دست بدهیم. خب این شرایط تا کی می خواهد ادامه پیدا کند. واقعا برای فوتبال ما خوب نیست که این رفتارها در آن صورت بگیرد. با این همه مشکلات اما با عنایت امام رضا (ع) انشالله سهمیه آسیایی را کسب خواهیم‌کرد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.