البرز- با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان البرز، عباس سلگی برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت ورزشی انتخاب شد.

جودوی البرز متولی جدید خود را شناخت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی هیئت جودوی استان البرز پیش از ظهر امروز (شنبه) باحضور سرپرست فدراسیون جودو و اعضای مجمع هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی سعید حسن نژاد نیسی، عباس سلگی، جلیل عیوضی پرگو و حمید کریمائی ۴ کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که عیوضی پرگو به دلیل عدم حضور در مجمع وانصراف از فرایند انتخابات کنار رفت و دیگر کاندیداها هر کدام به مدت ۱۰دقیقه به معرفی و ارائه برنامه های خود پرداختند.

پس از برگزاری انتخابات، عباس سلگی با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۵ رای موجود برای مدت ۴ سال، به عنوان رئیس هیئت جودو استان البرز انتخاب شد و حمید کریمائی جدی‌ترین رقیب وی نیز در این مجمع صاحب ۶ رأی شد.

انتخاب عباس سلگی در حالی رقم خورد که وی پیش از این تجربه ریاست بر این هیئت ورزشی را داشته و بیشترین دوره مدیریت در زمان فعالیت شهرستانی و استانی در این ورزش رزمی را در کارنامه دارد.

سرپرست فدراسیون جودو با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت جودو البرز، سازماندهی هیئت را رکن اصلی پیشرفت جودوی استان ارزیابی کرد.

محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو در پایان این مجمع اظهار کرد: سازماندهی هیئت، رکن اصلی پیشرفت جودوی استان البرز است و از این رو نقش اعضا در این مهم بسیار مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: راه اندازی پایگاه جودو در تمام استان های کشور را آغاز کرده ایم و مناطقی که در رقابت های کشوری شرکت داشته، تجهیزات دریافت می کنند.

عمادی با اشاره به اینکه کفپوش تاتامی در کشور تولید می شود، گفت: این کفپوش به استان لرستان داده شده و به تدریج دراختیار سایر استان ها قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین با کمک بخش خصوصی سیستم گرمایش و سرمایش در ورزشگاه آزادی با هدف تجهیز پایگاه قهرمانی در تهران راه اندازی شده و سالن کبکانیان نیز آماده شده است.

سرپرست فدراسیون جودو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی سه ماه گذشته رقابت های خوبی به خصوص در بخش بانوان در کشور برگزار شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی در ۲۵ اسفند ماه، ورزشکاران ما در حال آماده شدن برای اعزام به این رقابت ها هستند.

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای احداث خانه جودو البرز

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مجمع، گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت و راه اندازی خانه جودو استان تخصیص یافته است.

وی افزود: پیمانکار احداث خانه جودو البرز مشخص شده و این مجموعه تا اوایل سال ۹۹ به بهره برداری می رسد.

غفرانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش خود را برای کمک به توسعه زیر ساخت ورزش در تمام رشته ها می کند، اظهار کرد: انتظار ما از هیات جودو استان این است که با اتحاد و همدلی، بار دیگر جودو استان را به اوج بازگرداند.

این مسئول گفت: به طور یقین جودو استان می تواند خاطرات موفقیت آمیز گذشته را بار دیگر تکرار و ما نیز در این راه یاری رسان آنان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه این صد و چهلمین باری است که ریاست فدراسیون های ورزشی در استان حضور می یابند، تصریح کرد: این مساله نشان دهنده حسن توجه فدراسیون در تمامی رشته های ورزشی به البرز است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.