نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گفت: هنر مجموعه‌ای مانند انجمن اسلامی این است که بتواند با ابتکار و انگیزه٬ درک و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را برای هم‌نسلی‌های خود٬ تسهیل کند.

تسهیل درک بیانیه گام دوم انقلاب٬ رسالت انجمن‌های اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین٬ حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری در نشست «قرارگاه محوری» که در مرکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی خراسان‌رضوی برگزار شد٬ گفت: نگاه رهبری نظام به نوجوان و جوان برای تحقق آرمان‌ها٬ بسیار ارزشمند بوده و جوانان باید این نگاه را یک سرمایه دانسته و آن را قدر بدانند.
وی افزود: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی نباید فقط به دادن شعار بسنده کرده و یا از برگزاری برنامه‌های موفق دچار غرور شوند بلکه در شرایط کنونی٬ هنر انجمن‌های اسلامی در این است که بتواند با ابتکار و انگیزه٬ درک و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را برای هم‌نسلی‌های خود٬ تسهیل کند.
نماینده ولی‌فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی ادامه داد: جمع جوان انجمن‌های اسلامی به‌ویژه سرگروه‌های آن‌ها٬ باید در جست‌وجوی مکرر نکات ناب منابع دینی و خوانش از روی تدبر بیانیه گام دوم انقلاب٬ تلاش خود را افزایش دهند.
اکبری با بیان اینکه تبیین پیام بیانیه گام دوم انقلاب به مراتب از درک شخصی آن سخت‌تر است٬ تشریح کرد: در تشکیلات سازماندهی شده مثل انجمن اسلامی باید امکان برای خوب خواندن و خوب به دیگران فهماندن رهنمودهای رهبری نظام٬ فراهم شود.
وی با تاکید بر حفظ هویت جمعی در چارچوب انقلاب٬ اضافه کرد: نیروی جوان یک نقطه قوت به‌ویژه برای تشکیلات اسلامی است و ما با تکیه بر این ویژگی می‌توانیم زمینه را برای گسترش ایمان و تبیین رهنمودهای رهبری نظام٬ فراهم کنیم.

نماینده ولی‌فقیه تصریح کرد: اولین قشری که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد خطاب قرار می‌گیرد٬ مجموعه‌های سازماندهی شده از جوانان بویژه انجمن‌های اسلامی و بخش‌های پشتیبانی‌کننده آن‌هاست و این تشکیلات به خصوص در حوزه دانش‌آموزی٬ باید بیانیه را یک فرصت برای دریافت نقشه راه تصور کرده و برای درک و عمل به آن تلاش کنند.
اکبری گفت: انجمن اسلامی یک جمع مختار٬ آگاه٬ هدفدار در خدمت انقلاب اسلامی بوده که باید تلاش خود را در جهت پیشبرد آرمان‌های انقلاب٬ انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.