۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 647432

تروریست‌های داعش خانه سرکرده خود را در شهرک الباغوز سوریه با هدف از بین بردن تمامی اسناد موجود در آن به آتش کشیدند.

خانه ابوبکر البغدادی به آتش کشیده شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک منبع آگاه اعلام کرد تروریست‌های داعش چندین خانه را در شهرک الباغوز در شرق دیرالزور سوریه به آتش کشیدند که یکی از این خانه‌ها محل اقامت ابوبکر البغدادی، سرکرده این گروه تروریستی بوده است.

این منبع امنیتی عراقی گفت: تروریست‌های داعش ۴ خانه را در منطقه الباغوز به آتش کشیدند تا اسناد موجود در آن‌ها به ویژه خانه‌ای که سرکرده این تروریست‌ها چند هفته قبل در آن اقامت داشت را نابود کنند.

این منبع پیش از این نیز گفته بود که تروریست‌های داعشی گذرنامه عناصر خارجی خود که در منطقه الباغوز هستند به ویژه عناصر اروپایی را از آنان گرفته اند. همچنین ابوبکر البغدادی پیش از ترک این منطقه مبلغ هنگفتی دلار در میان سرکردگان این گروه توزیع کرد.

به گفته منبع مذکور، پس از آغاز عملیات نیروهای دموکراتیک سوریه با حمایت آمریکا در منطقه الباغوز یک کامیون آبی رنگ بزرگ که حامل ۲۱ خانواده از خانواده‌های عناصر سرشناس داعش بود با اسکورت نیروهای ویژه آمریکا از منطقه به سوی مکان نامعلومی خارج شد.

همزمان با خروج این خانواده‌ها، همسر ابوبکر البغدادی و دو فرزند او نیز به وسیله خودروهای وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه از این منطقه خارج شدند.

منطقه دیرالزور آخرین سنگر تروریست‌های داعش در شرق دیرالزور است که نیروهای دموکراتیک سوریه عملیات آزادسازی آن را با حمایت آمریکا آغاز کرده‌اند و تاکنون چند صد نفر از عناصر گروه تروریستی داعش تسلیم شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.