فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی تا الان موثر و مفید بوده و موضوع امنیتی در این شهرستان نداریم.

۲۰هزار نیروی مرزبانی مأمور حفظ امنیت مسافران در شهرهای مرزی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، محمدکاظم تقوی گفت: قطعا محورهای مواصلاتی دراین شهرستان، نعمتی است برای رونق اقتصادی که با تجهیز شدن بیشتر، هیچ گونه نگرانی را نخواهیم داشت.

تقوی با بیان اینکه ۳ هزار مقر نیروی انتظامی آماده بدرقه و خوش آمدگویی به مسافران و زائرین امام رضا(ع) هستند، بیان داشت:امسال نیروی انتظامی  در بخش مرزبانی ۲۰ هزار نفر بسیح شدند تا شرایط خوب و امنی را برای مسافران فراهم کنند و امیدواریم درپایان، خدمات خود را به طور مطلوب انجام داده باشیم.

وی گفت: از کسانی که قصد سفر دارند،انتظار می‌رود رعایت نکات ایمنی را داشته باشند که متاسفانه حوادثی را در ۳ روز اول عید داشتیم که خیلی تلخ بود.

سردار تقوی به تصادف محور سبزوار- بردسکن اشاره کرد و افزود:در مسیر سبزوار به بردسکن ۴ نفر کشته شدند که با تلاش‌هایی که داشتیم امیدواریم این حوادث کاهش یابد و می‌طلبد مردم هم در طول مسیر سفر خود، مدیریت سفر را مدنظر داشته باشند و هر چند ساعتی استراحت کنند.

وی با بیان اینکه تلاش ما جلب رضایت مردم به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: تا حضور آخرین زائر در صحنه هستیم تا موج دوم مسافرت‌های نوروزی هم تمام شود.

تقوی با اشاره به اینکه هیچ گونه تهدیدی در ایام نوروز نداشتیم، گفت: البته شرایط آب‌وهوایی کمی مسافرین را دچار مشکل کرد.

وی در ادامه به عملکرد پلیس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ بیش از ۳۰ تن مواد مخدر کشور شد که نسبت به سال ۹۷ افزایش ۹ درصدی داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: با حضورمرزبانان غیور و پرتلاش، کمتر شاهد قاچاق مواد مخدر از مرزها بودیم  و از محورهای مواصلاتی که ازاستان‌های جنوبی و مرزهای شرقی به خراسان رضوی ختم می‌شود، بیشترین ورود موادمخدر را داشتیم.

منبع :فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.