شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز پاسدار، اقدام مذبوحانه نظام حاکمه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد.

شورای نگهبان اقدام آمریکا در قراردادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، همزمان با ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز، اقدام مذبوحانه نظام حاکمه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کرد.

متن کامل بیانیه شورای نگهبان به این شرح است...

بسم الله الرحمن الرحیم

آغازین روزهای ماه رسولِ مهر و امید، که مزیّن است با فرخنده زادروز یکتا پاسدار حقّ و حقیقت، کشتی نجات آدمیّت، معلّم آزادگی و مُدلِّل فتوّت، حضرتِ خون خدا، حسین بن علی(ع) و نیز تاج‌الشهدای روز حسرت، یگانه جانباز آستان صداقت و عدالت، حضرت باب‌الحوائج، اباالفضل‌العباس(ع) و همچنین پیغامبر دشت نینوا، نجم‌الثاقبِ عابدین، زینت زرّین ساجدین و پدیدآرنده‌ی زبور آل دین(ص) حضرت امام‌العارفین، علی بن الحسین الشهید(ع)، که قرین گشته است با آغازین ایام دهه‌ی پنجم مولود مبارکِ همّتِ ملّتِ حسینی روشی که با راهبری پاسدار دین خدا، خمینی کبیر(ره) سربرآورده و اینک پس از چهل سال و گذر از طوفان‌های سهمگین و حوادث بُنیان کَن، این شجره‌ی طیبه‌ی تناور با قدرت و اقتدار تمام در مسیر منتهی به آرمان بشریت، همچنان جاری و روان است. و مسلّم آنکه این به مذاق قدرت‌مداران، خوش نیاید. طرفه آنکه به بیان حضرت روح‌الله، سبزپوشان سروقامت، همواره رکن رکینِ پیروزی‌ها و پاسداری از انقلاب اسلامی بوده‌اند.

آنچنانکه کشتی‌بان مدبّر انقلاب فرمودند؛ ترامپ هم مانند پیشینیانش خوراک مور و ملخ خواهد شد و این گربه رقصانی‌ها و خباثت‌ها ره به جایی نبرده و مکر و کید این فریب‌کاران به خودشان باز خواهد گشت. «مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین.»

شورای نگهبان با گرامیداشت اعیاد مبارک ماه شعبان و تبریک روز پاسدار به سروقامتان سبز پوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بار دیگر آستین همت بالا زده و همچون تمام دوران درخشان پس از انقلاب و در بحبوحه‌ی تحریم‌های ناجوانمردانه‌ی استکبار که راه هر گونه کمک بر ملت بزرگ ایران بسته مانده، به یاری هموطنان سیل زده پرداخته و در کارزار فعلی نیز بازویی توانمند برای نظام گشته است، اقدام مزورانه و فاقد اعتبار دولت تبهکار آمریکا را به شدت محکوم کرده و به این گرگ صفتان اعلام می‌دارد« و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.