کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، ستاره بی بدیل مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بوده است.

یوونتوس؛ دلخوش به امپراطوری کریس رونالدو! +عکس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یوونتوس برای فتح سری آ نیازی به رونالدو نداشت و هدف از جذب او، قهرمانی در لیگ قهرمانان بعد از دو دهه بود و هت تریک ستاره ۳۴ ساله در دیدار برابر اتلتیکومادرید نشان داد سرمایه گذاری بیانکونری در این زمینه بی دلیل نبوده است.

رونالدو با به ثمر رساندن ۲۳ گل و با اختلافی فاحش نسبت به لیونل مسی با ۱۰ گل، بهترین گلزن مرحله یک چهارم نهایی تاریخ لیگ قهرمانان محسوب می شود و یوونتوس امیدوار است با تکرار این روند فوق العاده، آنها قادر به غلبه بر آژاکس شگفتی ساز باشند.

درخشش رونالدو در یک چهارم، از لباس منچستریونایتد و در سال ۲۰۰۷ مقابل رم آغاز شد و وی ۲ گل از ۷ گل این تیم برابر رم را به ثمر رساند. ۲ گل برابر رم و پورتو در ۲ فصل بعدی، درخشش رونالدو را استمرار بخشید و دیگر نوبت به حکمرانی وی در لباس رئال مادرید فرا رسید.

۲ گل برابر تاتنهام، ۲ گل برابر آپوئل، ۳ گل مقابل گالاتاسرای، یک گل در دیدار با دورتموند، هت تریکی تاریخی برابر ولفسبورگ، ۵ گل در رویارویی با بایرن مونیخ شامل یک دبل در مونیخ و یک هت تریک در برنابئو و ۳ گل فصل قبل برابر یوونتوس که یادآور برگردان ویرانگر وی در تورین است، کارنامه درخشان رونالدو در روزهای حضور در رئال مادرید و گلزنی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بوده است.

در این سالها هر چه به مراحل نهایی لیگ قهرمانان نزدیک تر شده ایم، رونالدو بیشتر تخصص خود در این رقابت ها را نشان داده است و لقب "آقای لیگ قهرمانان"، واقعا برازنده این ستاره پرتغالی بوده است.

اولین گل های رونالدو در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، در سال ۲۰۰۷ مقابل آ اس رم به ثمر رسید.

در اولین فصل حضور گرت بیل در رئال، همکاری او با رونالدو، رئال را به لا دسیما رساند. 

رونالدو بارها با پیراهن رئال مادرید در این مرحله از لیگ قهرمانان گل زد اما زیباترین گل او فصل گذشته وارد دروازه یوونتوس، تیم فعلی اش شد؛ با یک ضربه برگردان خیره کننده

رونالدو فصل گذشته حذف یووه از این مرحله را رقم زد و حالا قصد دارد بیانکونری را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.