آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشکر سلامی به‌عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک آیت‌الله علم‌الهدی به سرلشکر سلامی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی انتصاب سردار سرلشکر سلامی به‌عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و برای او آرزوی توفیق کرد.

متن پیام به این شرح است:

سردار سرلشکر غیور اسلام جناب آقای حسین سلامی(دام عزه)

پس از عرض سلام، انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در روز فرخنده نیمه شعبان که نشان از توجهات خاصه حضرت بقیةالله فی الأرضین ارواحنا فداه است به جنابعالی تبریک عرض می‌کنم.

امید است با شایستگی و خبرویت حضرتعالی در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب مقدس اسلامی، با تکیه بر توانمندی‌ها، بصیرت و درایت خود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم سپاه پاسداران، بیش از پیش شاهد اقتدار و عزت نظام و انقلاب مقدس اسلامی در منطقه و سرتاسر جهان باشیم.

توفیقات روز افزون شما و مجموعه تحت امرتان را در عتبه مقدسه ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیه و الثناء از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید احمد علم الهدی

۲ اردیبهشت ماه ۹۸

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.