فرماندار شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: مردم و مسئولان این منطقه خواستار برگشت اسم شناسنامه ای و مصوب این شهرستان از بینالود به طرقبه و شاندیز می باشند.

فرماندار طرقبه و شاندیز:استعفا نداده ام

سید حسین حسینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت: استعفای من از فرمانداری طرقبه و شاندیز برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی صحت ندارد وهمچنان در فرمانداری شهرستان طرقبه و شاندیز مشغول به فعالیت هستم.

 وی در مورد آخرین اقدامات برای تغییر اسم این شهرستان ،تصریح کرد: در حال حاضر به لحاظ سازمانی و شناسنامه ای اسم مصوب این شهرستان در وزارت کشور به نام بینالود است اما شهروندان، شوراهاو سایر مسئولان از جمله نماینده این شهرستان معتقد هستند به دلیل اصالت تاریخی  و تمدن این منطقه همین اسم طرقبه و شاندیز باید باقی بماند .

حسینی افزود: تمام مردم و مسئولان این منطقه خواستار برگشت اسم شناسنامه ای و مصوب این شهرستان به نام  طرقبه و شاندیز می باشند و اسم بینالود مورد پذیرش انها قرار نگرفته است به طوری که هنوز در مکاتبات و نامه های خود همچنان از اسم طرقبه و شاندیز استفاده می کنند .

وی بیان داشت: اگرچه  وزارت کشور مدعی است که اسم طرقبه و شاندیز به نوعی در آینده ممکن است باعث ایجاد دوگانگی و پراکندگی شود. اما بزرگان این شهرستان همچنان به دنبال حفظ اسم این شهرستان هستند و در صدد هستند که هیئت دولت اسم این شهرستان را از حیث شناسنامه ای و سازمانی نیز به طرقبه و شاندیز تغییر دهد.           

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.