البرز- رستم کلهر گفت: در راستای تحقق اهداف ورزشی باید از تمامی ظرفیت های طبیعی کرج نهایت استفاده را ببریم ودرهمین راستا مسابقات قایقرانی اسلالوم آسیا به میزبانی رودخانه کرج برگزار شد.

ظرفیت‌های طبیعی کرج باید در خدمت توسعه ورزش قرار گیرد

رستم کلهر رئیس اداره ورزش و جوانان شرق شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: کرج سرشار از ظرفیت های طبیعی بوده و برای استفاده از آن در توسعه ورزش باید سازوکار لازم فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شرق کرج تصریح کرد: برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان و صخره نوردی در منطقه پلخواب جاده چالوس از مهم ترین اقدامات برای استفاده از ظرفیت های طبیعی کرج خواهد بود که با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

کلهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته گفت: پیگیری و افتتاح نخستین زمین چمن بخش آسارا که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد و سالن ورزشی گرمدره که پس از مدت ها با تخصیص اعتبار ۷۰۰ میلیونی به بهره برداری رسید از جمله مهمترین اقدامات بود.

وی تصریح کرد: با افتتاح ۱۱۶ باشگاه خصوصی تعداد باشگاه های شرق کرج از ۴۴۰ به بیش از ۵۰۰ رسید، همواره تلاش کرده ایم تا با مشارکت بخش خصوصی اقدامات کافی را جهت بهبود سرانه های ورزشی انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شرق شهرستان کرج مشکلات مالی را مهم ترین چالش ورزش در شرق کرج دانست و گفت: مشکلات مالی و کمبود سرانه ورزشی اصلی ترین چالش ورزش کرج است اما خوشبختانه با توجه به تعاملاتی که با بخش خصوصی ایجاد شده به سرعت به دنبال رفع این معضلات هستیم.

کلهر در پایان ضمن اشاره به اهم برنامه های سال جاری گفت: استفاده حداکثری از منابع طبیعی و انسانی و پویایی تمامی رشته های ورزشی از جمله مهم ترین برنامه های ورزش شرق کرج در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.