مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه سفر استاندار به شهرستان درگز از آغاز مجدد عملیات ساخت تونل الله اکبر شهرستان درگز در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز مجدد عملیات ساخت تونل الله اکبر درگز

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه سفر استاندار به شهرستان درگز گفت: با مساعدت استاندار خراسان رضوی در مرحله اول ۴ میلیارد تومان در بهمن ماه سال ۹۷ از محل اوراق خزانه به تکمیل پروژه تونل الله اکبر شهرستان درگز اختصاص داده شد که در این سفر هم این عدد به ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و به زودی به قرارگاه خاتم اختصاص داده خواهد شد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.


وی همچنین در خصوص راه‌های روستایی شهرستان درگز گفت: به زودی ۱۶.۵ کیلومتر راه روستایی در دست ساخت در شهرستان درگز به بهره برداری خواهد رسید که با این افتتاح میزان برخورداری روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان درگز از راه آسفالته به ۹۷ درصد خواهد رسید که ۲ درصد از میانگین کل کشور بالاتر است.

گفتنی است تونل الله اکبر شهرستان درگز از جمله پروژه‌های مهم این منطقه است که مطالعات آن در سال ۱۳۸۱ آغاز و پس از ۱۳ سال در سال ۱۳۹۴ اجرایی شد، اما به دلیل محدودیت‌های مالی اعتبارات لازم به این پروژه نرسید.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.