۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 653590

سرمربی تیم فوتبال لیگ برتری پدیده شهر خودرو گفت: به دست آوردن سهمیه آسیا دست خود ما است و به این منظور مقابل تیم استقلال به دنبال کسب پیروزی هستیم.

کسب سهمیه آسیا به دست خود ما است

به گزارش قدس آنلاین ؛ یحیی گل محمدی عصر جمعه در مشهد طی نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال استقلال تهران افزود: چهار بازی تا پایان فصل در پیش داریم و اگر هوادران و مسئولان حمایت کنند می توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم استقلال یک تیم پرمهره، قابل احترام، با تشکیلات قوی و از شانسهای قهرمانی است. آنها هم برای کسب پیروزی به دیدار تیم پدیده می آیند. با توجه به انگیزه هر دو تیم برای پیروزی فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: در بازی مقابل استقلال هر تیمی که از موقعیتها به خوبی استفاده کند می تواند برنده بازی باشد. از هواداران تیم پدیده می خواهیم با سازماندهی خوب در ورزشگاه حضور یابند و از تیم حمایت کنند.
وی افزود: از لحاظ امکانات، مالی و جذب بازیکن قابل مقایسه با تیمهای بزرگ نیستیم اما آنقدر عملکرد بازیکنان ما خوب بوده که باعث شده در بالای جدول و کنار تیمهای بزرگ قرار گیریم.
گل محمدی گفت: از ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال موضوع نبود زمین تمرین مناسب تیم پدیده را اذیت کرد اما با وجود مشکلات راه خود را ادامه دادیم.
دیدار تیمهای پدیده شهر خودرو و استقلال تهران فردا هفتم اردیبهشت ساعت 20 و 15 دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.
سرمربی تیم استقلال به دلیل تاخیر در پرواز، به این نشست خبری نرسید.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.