رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز مجدد بارش‌های بهاری و روند افزایشی دما از غروب یکشنبه در این استان خبر داد.

بارش‌های بهاری در خراسان رضوی تکرار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی‌پور گفت: در حال حاضر وضعیت جوی در خراسان رضوی نسبتا پایدار است، اما از فردا شب بارش‌هایی به شکل پراکنده در استان به خصوص در جنوب شرق مانند تایباد و تربت جام پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: این بارش‌ها که از غروب یکشنبه آغاز می‌شود مردم این استان به تناوب تا پایان هفته این بارش‌های بهاری پراکنده را تجربه ‌می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وزش باد شدیدی در خراسان رضوی پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: دمای این استان روند افزایشی دارد و در یکی دو روز آینده از سردی هوا کاسته و حدود ۶ درجه افزایش دما پیش‌بینی‌می‌شود.

قاینی‌پور گفت: بیشینه دمای فعلی هوا در مشهد ۱۶ درجه سانتی‌گراد است که در شب به ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد و برای روز جمعه آینده بیشینه دمای ۲۳ درجه را پیش‌بینی می‌کنیم.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در حال حاضر سیستم بارشی قوی برای خراسان رضوی نشان نمی‌دهد و پدیده غالب همین بارش‌های بهاری و پراکنده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.