رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان خراسان رضوی گفت: گاهی اوقات روند زمان بر انتخاب مدیران در اختیار مدیران استان نیست و این روند به دلیل بررسی ها در پایتخت طولانی می شود.

تعیین تکلیف مدیران استانی راندمان کارها را بالاترمیبرد

رضا جمشیدی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: اگر در هر حوزه ای چه در سطح مدیران کل ، معاونت ها ،  فرمانداران  و حتی بخشداران  ، بجای انتصاب سرپرست ، مدیران با حکم چندین ساله منصوب شوند، برنامه ها سریعتر و با راندمان بهتری اجرا می شوند.

وی در مورد اینکه اداره امور با سرپرستی باعث ایجاد بی برنامگی و روزمرگی در سازمانها می شود، تصریح کرد:   اگر هرچه سریعتر مدیران تعیین تکلیف شوند،در تدوین و  اجرای برنامه بودجه  سالانه و برنامه ششم توسعه  اقدامات اساسی و بهتری صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه دلایل متعددی در تاخیر انتخاب  افراد برای مسئولیت های مختلف وجود دارد، بیان کرد :  گاهی اوقات مدیر مربوطه به مقامات کشوری معرفی  ، اما روند بررسی صلاحیتها،  طولانی می شود که باعث می گردد  در تعیین افراد نهایی تاخیری صورت بگیرد و در این بازه زمانی به ناچار اداره امور با سرپرست انجام می شود. از این رو گاهی اوقات فرایند زمان بر انتخاب مدیران و مسئولان در اختیار مدیران استانی نیست  . به عنوان مثال از زمانی که معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی به عنوان معاون منابع انسانی استانداری خراسان رضوی منصوب شده  تاکنون ،  جای خالی وی  با سرپرست پرشده است .

جمشیدی ادامه داد: چون این انتصاب به صورت یکباره و سریع رخ داد ناگزیر بودیم این پست را فعلا با سرپرست اداره کنیم  و از طرفی همزمان نیز مدیر جایگزین را به مقامات کشوری معرفی کرده ایم اما اینکه چون روند تایید و انتخاب این مدیر باید  در دو مجموعه ، سازمان برنامه و بودجه و  سازمان اموراداری و  استخدامی صورت بگیرد مشخص نیست که  چقدر زمان ببرد و این موضوع خارج از اختیارات و اراده ما است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.