همدان- فرهاد فراهانی گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی همدان ظرفیت بالقوه‌ای به لحاظ استاد ودانشجو دارد و حدود ۶ هزار و ۳۵۹ نفر دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان تحصیل می‌کنند.

 دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان بیش از ۶ هزار دانشجو دارد

 به گزارش قدس آنلاین، فرهاد فراهانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا اظهار کرد: اکنون ۴۵۸ عضو هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان دانش پزشکی را به دانشجویان ۱۲۹ رشته مقطع، در قالب۵۲ استاد، ۱۰۷ دانشیار، ۲۵۱ استادیار و ۴۸ مربی آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۶هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان، افزود: در پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان هم ۵۹۲ دانشجودر مقطع دکتری و ۸۷ دانشجوی در مقطع تحصیلات تکمیلی و دستیاری مشغول به تحصیلند.  

 وی با یادآوری اینکه امسال اساتید دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان همه هزینه‌های مربوط به روز استاد خود را به حساب مربوط به سیل‌زدگان کشور واریز کردند، بیان کرد: در حوزه تحصیلات تکمیلی هم تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان از ۵۵ رشته به ۸۳ رشته افزایش یافته است.

وی گفت: برای جذب دانشجو از ۱۰ کشور خارجی هم برنامه ریزی شده است که در سال تحصیلی جدید هم  دانشجویانی از اقلیم کردستان، پاکستان و هند به تحصیل مشغول خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.