قزوین_ بخشی از بخشی از طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ زنی شد.

بخشی از طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بهره برداری از طرح های شهری ظهر امروز (یکشنبه) با حضور جمعی از مسئولان استانی و در مراسمی آغاز شد.

در این مراسم که استاندار، معاون عمرانی، سرپرست فرمانداری قزوین، علی صفری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند، بهره برداری و کلنگ زنی از چندین طرح از جمله ۲۱ طرح شهری آغاز شد که این طرح ها اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال را به خود اختصاص می دهد.

 کلنگ اجرای سه طرح عمرانی و شهری توسط استاندار قزوین به زمین زده شد که برای این طرح ها، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

یادآور می شود که در این مراسم همچنین کلنگ احداث استخر سرپوشیده در توقفگاه امام علی (ع) با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، مجتمع کاسپین با ۳۰ میلیارد ریال و بارانداز ملی با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

گفتنی است، افتتاح ۲۰دستگاه مینی بوس سازمان اتوبوسرانی، کلنگ زنی بارانداز و میدان کاسپین، افتتاح بلوار ایران در محله پونک، زمین چمن مصنوعی محله دانش و دانشگاه علمی کاربردی، بوستان سردار در محله آخوند، خانه فرهنگ مشعل‌دار و ۱۲دستگاه دوربین نظارت تصویری از جمله پروژه‌های افتتاحی این مراسم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.