رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و توزیع‌کنندگان جراید مشهد گفت: در سال‌های اخیر هم تیراژ روزنامه‌ها کاهش یافته و هم از سوی دیگر میزان مرجوعی‌ها افزایش داشته است.

تیراژ روزنامه‌های مشهد کاهش یافته و آمار مرجوعی‌ها بالا است
به گزارش قدس آنلاین ؛ محمد صفدری  اظهار داشت: در دکه‌های مشهد وضعیت مطبوعات و فروش آنها اصلا مناسب نیست و روزنامه‌ها فروش نمی‌رود در حال حاضر در مجموع وضعیت فروش روزنامه در دکه‌های مطبوعاتی خوب نیست و نسبت به سال‌های اخیر افت شدیدی داشته است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان و توزیع‌کنندگان جراید مشهد بیان کرد: کیوسک‌هایی که قبلا از یک روزنامه در روز 200 تا 400 روزنامه می‌فروختند میزان فروششان به 20 تا 30 روزنامه در روز رسیده است.

صفدری با اشاره به اینکه آمار مرجوعی روزنامه‌ها بسیار زیاد است خاطرنشان کرد: فروش مطبوعات افت شدیدی داشته است؛ اکنون نسبت به سال‌های قبل اگر مجله یا روزنامه‌ای از 1000 مورد توزیع تا 800 مورد فروش داشته است؛ میزان فروشش در کنار کاهش تیراژ نیز بسیار اندک شده است.

وی با اشاره به اینکه در مشهد 206 واحد صنفی فعال زیر نظر این اتحادیه مشغول هستند گفت: هم تیراژ روزنامه‌ها کاهش یافته و هم از سوی دیگر آمار مرجوعی روزنامه‌ها بالا رفته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.