محمد اسلامی با بیان این که در جنگ اقتصادی به سر می بریم و در جنگ نقل و نبات پخش نمی کنند، گفت: استکبار جهانی تمام منافع ملی ما را هدف قرار داده اند و هدف آنها تجزیه ایران و به هم زدن آرامش کشور بوده که شکست خورده و موفق نبوده اند.

استکبار تمام منافع ملی ما را هدف قرار داده است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین معارفه مدیرعامل جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: هما یکی از ظرفیت های ارزشمند کشور و متعلق به همه ایرانیان است. ایرنیان به شرکت حامل پرچم ایران عشق می ورزند و انتظار دارند که این ایرلاین همواره در اوج کارآمدی باشد.

وی با بیان این که نیاز داریم به منابع انسانی و کارآمدی سیستم ها توجه داشته باشیم، افزود: تغییرات مدیریتی به طور طبیعی همیشه بوده است، نکته مهم این است که تغییرات روبه جلو و شتاب دهنده باشد. ایران با دشمنی بی حد و مرز استکبار جهانی مواجه است  و مردم ایران را به دلیل انتخاب استقلال مورد تهاجم قرار داده است.

وی ادامه داد: با استفاده از حربه غیرقانونی تحریم سعی کرده وضعیت ما را پیچیده تر کند به این امید که انقلاب را ساقط کرده و مردم را مایوس. مردم در این ۴۰ سال نشان داده اند که ظرفیت های کشور بی انتهاست. امروز دستاوردهای علمی بسیاری حاصل شده که مدیون همین انقلاب است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مسئولان خارجی مردم ایران را به دلیل دستاوردهای موجود با وجود تحریم ها تحسین می کنند، تصریح کرد: در صنعت هوایی ظرفیت های فاخری داریم که در صدر آن نیروی انسانی فاخری وجود دارد که در محیط های گوناگون از آن برخوردار هستیم. در این دوره جدید هما که استاد خلبان زنگنه سکاندار هما هستند با همدلی و همکاری آحاد هما یک نقش متفاوتی را ایفا خواهند کرد و ایران ایر را در مسیر شکوفایی قرار خواهند داد.

اسلامی همچنین گفت: از دکتر شرفبافی که صادقانه، دلسوزانه و با پاکدستی به سختی کار کرده و اقدامات برجسته ای را انجام داده است تشکر می کنیم.

وی تاکید کرد: نباید اجازه گروه بندی و شکل گیری جزیره ای که آفت مدیریت است را بدهیم. ما هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم و جنگ، جنگی نیست که در آن نقل و نبات پخش کنند و زد و خورد دارد. استکبار جهانی تمام منافع ملی ما را هدف قرار داده اند برای کار انجام نشده. هدف آنها تجزیه ایران و به هم زدن آرامش کشور بوده که شکست خورده و موفق نبوده اند. از این شکست عصبانی هستند و می خواهند از ما انتقام بگیرند که موفق نخواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: از طریق بازار سرمایه کارآمدی ایران ایر را بالا می بریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.