۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 657039

وینسنت کمپانی، ستاره بلژیکی منچسترسیتی تایید کرد که بعد از ۱۱ فصل بازی با پیراهن این تیم، باشگاه منچسترسیتی را ترک خواهد کرد.

کمپانی جدایی‌اش از منچسترسیتی را تایید کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بعد از انتشار شایعات متعدد درباره جدایی وینسنت کمپانی، ستاره بلژیکی کهنه‌کار منچسترسیتی از این تیم، کمپانی با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران این باشگاه جدایی‌اش از سیتی را تایید کرده و از هواداران سیتی به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد.

کمتر از بیست و چهار ساعت بعد از قهرمانی سیتی در جام حذفی انگلیس با پیروزی ۶-۰ مقابل واتفورد که باعث شد این تیم فصل جاری را با موفقیتی تاریخی و فتح هر سه جام فوتبال باشگاهی انگلیس به پایان برساند، وینسنت کمپانی، کاپیتان بلژیکی سیتی تایید کرد که این بازی آخرین بازی او برای سیتیزن‌ها بوده است.

کمپانی در نامه سرگشاده خود خطاب به هواداران سیتی نوشت:" قهرمانی در جام اتحادیه، دو سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، دو سال پیاپی قهرمانی در لیگ کاپ، ما بالاخره به پایان یک فصل خارق‌العاده رسیدیم. یازدهمین فصل من با پیراهن آبی سیتی. باورم نمی‌شود که در حال نوشتن این نامه برای شما هستم ... در پایان آخرین فصل من با پیراهن آبی سیتی".

کاپیتان کهنه‌کار منچسترسیتی در ادامه نوشت:" منچسترسیتی به من همه چیز داده. من تلاش خودم را کرده‌ام تا جایی که می‌توانم دینم را به این باشگاه ادا کنم".

کمپانی در ادامه نامه سرگشاده خود نوشت:" هیچوقت فراموش نمی‌کنم که همه هواداران منچسترسیتی در روزهای خوب و به خصوص در روزهای بد چطور به من وفادار ماندند. شما با وجود همه مشکلات همیشه پشتیبان من بودید تا هرگز تسلیم نشوم".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.