بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی مشهد به عنوان بزرگ‌ ترین وتنها بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق در شرق کشور همکاری خود را با مؤسسه خدمات دارویی رضوی تمدید کرد.

تمدید همکاری بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی با مؤسسه خدمات دارویی رضوی

قدس/محمدحسین مروج کاشانی/

بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی مشهد به عنوان بزرگ‌ ترین وتنها بیمارستان فوق‌تخصصی جراحی عروق در شرق کشور همکاری خود را با مؤسسه خدمات دارویی رضوی تمدید کرد.

رئیس واحد داروخانه‌های بیمارستانی این مؤسسه به خبرنگار قدس گفت: این بیمارستان به عنوان بزرگ‌ترین و تنها بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق در شرق کشور مطرح بوده و مطابق هماهنگی به عمل آمده، مدیریت تأمین و توزیع داروی آن از سال گذشته تاکنون به مؤسسه خدمات دارویی رضوی واگذار شد و بر اساس هماهنگی جدید برای مدت یک سال دیگر نیز این همکاری تمدید شد.

دکتر نرجس اله‌دادی با اشاره به شعار این مؤسسه تحت عنوان «همه با هم برای سلامتی» افزود: مهم‌ترین هدف این مؤسسه در زمینه همکاری با این بیمارستان تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز برای رضایت بیماران و مسئولان بیمارستان برای ارائه خدمات بهتر بوده، به گونه‌ای که از نظر اقتصادی توجه به حاشیه سود آن در درجات بعدی اهمیت و اولویت قرار دارد.

رئیس واحد داروخانه‌های بیمارستانی مؤسسه خدمات دارویی رضوی اظهار داشت: با توجه به برنامه راهبردی این مؤسسه، همکاری با بیمارستان‌ها و واحدهای درمانی مختلف در کشور برای مدیریت تأمین و توزیع دارو و تجهیزات از مهم‌ترین برنامه‌های آینده این مؤسسه به شمار می‌رود.

گفتنی است، هم اکنون داروخانه‌های بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضای منتصریه و کلینیک فوق تخصصی بیماران هموفیلی و تالاسمی سرور مشهد، بیمارستان‌های بوعلی و امیرالمؤمنین(ع) تهران از جمله مراکز درمانی در کشور است که مدیریت تأمین و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی آن‌ها بر عهده مؤسسه خدمات دارویی رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.