رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: کسب سهمیه آسیا توسط تیم فوتبال پدیده شهر خودرو نتیجه هماهنگی ، همدلی و همکاری بین بخش های مختلف استان است.

کسب سهمیه آسیا توسط تیم پدیده در حافظه تاریخی ورزش خراسان خواهد درخشید

احسان اصولی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در فصل گذشته با کسب نتایج خوب که به نوعی بازخورد هماهنگی ، همدلی و همکاری بین بخش های مختلف استان بود، شادی و نشاط مضاعفی را برای جامعه استان ومردم فرهیخته خراسان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه فوتبال یک موضوع اجتماعی چند وجهی  با رویکرد تحقق همبستگی و وحدت اجتماعی است،  تصریح کرد:  امروزبرای  فوتبال استان خراسان رضوی یک رویداد تاریخی بی نظیر رقم خورد و با قهرمانی تیم پیروزی در فینال جام حذفی ، سهمیه آسیا برای تیم پدیده شهر خودرو و فوتبال استان بدست آمد که این موضوع دستاورد بزرگی برای جامعه ورزش خراسان رضوی و فوتبال دوستان می باشد و در حافظه تاریخی ورزش استان خواهد درخشید.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی  با بیان اینکه از نقش مردم و هواداران نیز نباید در کسب این موفقیت بزرگ غفلت کرد،افزود: برای تقدیر از بازی های خوب  تیم پدیده شهر خودرو و تلاش های این باشگاه در فصل گذشته لیگ برتر و کسب سهمیه آسیا ، به زودی جلسه ای با حضور استاندار خراسان رضوی و سایر مدیران و مسئولان استان و شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد و هدایا و جوایز نفیسی از سوی مدیران استانی و مدیریت شهر مقدس مشهد  به مجموعه این تیم اهدا خواهد شد.

اصولی در پاسخ به این سوال که شهردار مشهد نیز قول ساخت تندیس بازیکنان تیم پدیده و نصب ان در محیط شهری را ارائه داده اند ، نیز تصریح کرد: اعلام این موضوع از سوی آقای کلایی نیزصحت دارد و تصمیم در مورد  اجرا و پیاده سازی آن نیز در اختیار وی می باشد که باید اعلام کنند چگونه و با چه کیفیتی این کار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در انتصابات هیئت فوتبال استان از خردجمعی و تفکر گروهی استفاده می کنیم، افزود: تاکنون چهار انتصاب در هیئت فوتبال استان انجام شده است که آقای کریمیان به عنوان سرپرست نائب رئیس بخش آقایان، خانم شریف به عنوان سرپرست نائب رئیس بخش بانوان، آقای حیدری به عنوان سخنگو و سرپرست دبیری هیئت فوتبال وآقای طیبی نیز به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شده اند.

اصولی بیان داشت: در مورد سایر کمیته ها و بخش ها نیز در حال بررسی و رایزنی هستیم و براساس وعده ای که در زمان انتخابات هیئت فوتبال داده بودم تمام انتصابات را بر اساس مشورت و نظرخواهی از اهالی فوتبال و صاحب نظران انجام خواهم داد و با یک رویکرد مبتنی بر تحول آفرینی و فضا دادن به جوان ترها امور را به پیش خواهیم برد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.