با حضور فرماندار رشتخوار، جمعی از مدیران و معاونین ادارات کل آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و استاندار طی احکام جداگانه ای مدیران دستگاه های مربوطه را در رشتخوار معرفی کردند.

مدیران  جدید  ۵اداره شهرستان رشتخوار معرفی شدند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، آقایان محمود ذباح، علی حسین زاده، علی اشترایه، حسین علی آذرشیب و خانم ّبارانی به ترتیب بعنوان مدیران آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت، سازمان تبلیغات اسلامی و بخشدار مرکزی رشتخوار طی احکام جداگانه از سوی مدیران کل در ادارت شهرستان رشتخوار مشغول به کار شدند.

 فرماندار شهرستان رشتخوار در این مراسم ضمن تقدیران از مدیران اسبق در ادارات ذکر شده خواستار همکاری و تلاش بیشتر مدیران جدید برای رفع مشکلات مردم این منطقه شد.

خالقداد عرب همچنین بر پی گیری احداث اورژانس بین راهی، چهار بانده شدن محور رشتخوار تربت حیدریه، احداث ساختمان امداد و نجات جاده ای؛ تکمیل مراکز بهداشتی شهر جنگل و روستاهای بخش مرکزی و پروژه های نیمه کاره ادارات در شهرستان رشتخوار از سوی مدیران جدید شد.

رشتخوار ۳۸ اداره دولتی دارد که برخی از این ادارات در ساختمانهای اجاره ای وبرخی از آنها ساختمانهای های نیمه کاره دارند که باید علاوه بر تکمیل سایت اداری رشتخوار که سالهاست  نیمه کاره رها شده؛ مسئولان  به فکر تکمیل این پروژه ها باشند. در رشتخوار هنوز برخی ادارات مثل اداره ثبت اسناد که  مردم  با مشکلات و هزینه های گزاف برای سند زدن منازل به شهرهای همجوار مراجعه می کنند  مستقر نشده اند رشتخوار دارای دو شهر ۷۰ روستا دو بخش و ۴ دهستان دارد که ۶۵ هزار نفر را در خود جای داده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.