سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: حمایت های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد مشکلات تیم را در شرایط بحرانی فصل گذشته حل کرد و نقطه عطفی برای باشگاه ایجاد نمود تا راه را ادامه دهیم.

حمایت های شورای شهر مشهد، نقطه عطفی در عملکرد فصل گذشته باشگاه ایجاد کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهارکرد: موفقیت های تیم در فصل گذشته ثمره همت عالی و اراده قوی بود که در حمایت از تیم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه سال قبل تیم فوتبال پدیده به بنبست رسیده بود، گفت: حمایت های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در آن زمان، مشکلات تیم را حل کرد و نقطه عطفی برای باشگاه ایجاد نمود تا راه را ادامه دهیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: تاکنون در شهرهای مختلفی فعالیت داشته‌ام ولی چنین اراده‌ای برای موفقیت تیمی از سوی مسئولان آن شهر مشاهده نکرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با تشکر مجدد از همراهی های شورای شهر مشهد، افزود: بازیکنان زحمت اصلی را کشیدند و فشار بسیاری متحمل شدند چراکه تمرینات دشوار و شرایط مالی نامناسبی را پشت سر گذاشتند و از سوی دیگر انتظارات از آنها بسیار زیاد بود.

گل محمدی در پایان با اشاره به جدایی چند بازیکن تیم، خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی بازیکنان جدید به تیم افزوده خواهند شد که اخیرا هم شاهد ملحق شدن سیدمهدی رحمتی بودیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.