رئیس سابق فدراسیون فوتبال به ۵ سال محرومیت از فعالیت های فوتبالی محکوم شد.

محرومیت ۵ ساله کفاشیان و ترابیان از فوتبال/ ترابیان: مزد زحماتم را دادند

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان رییس سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال در رابطه با فساد شرکت ام پی سیلوا به ۵ سال محرومیت از فوتبال و جریمه نقدی محکوم شدند. فدراسیون فوتبال مکلف شده در مراجع قضایی هم از این افراد شکایت کند.

پرونده ام وی سیلوا، موضوع حق پخش تلویزیونی چهار دیدار تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی مقابل تیم های گوام، ترکمنستان، هند و عمان است.

در حالی که شرکت MP&SILVA به عنوان شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال برای پخش هر یک از این بازی ها مبلغ ۷۹ هزار دلار (جمعا مبلغ ۳۱۶ هزار دلار) به فدراسیون فوتبال پول داده است، اما اسنادی در این باره در فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

عباس ترابیان در رابطه با صدور این حکم  از سوی کمیته اخلاق اظهار داشت: این حکم دو روز پیش از سوی کمیته اخلاق برای من ارسال شد و من هم بنابر حقی که دارم به آن اعتراض کردم و درخواست دادم تا این حکم در کمیته استیناف دوباره بررسی شود.

وی درباره دلایل محرومیتش عنوان کرد: مزد ۲۱ سال کارِ بدون حقوق را  به من دادند! رئیس پیشین کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اینکه پرونده مربوط به موضوع حق پخش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال است تصریح کرد: موضوع همین است و ما هم تمام توضیحات و مدارک خودمان را به کمیته اخلاق ارائه دادیم. حتی کامپیوتر و ایمیل من را هم چه از طریق پلیس فتا و چه از طریق کارشناسان فدراسیون فوتبال به طور کامل چک کردند.

ترابیان گفت:  از حقی که دارم استفاده می‌کنم و اعتراضم را هم به کمیته استیناف فرستادم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.