سامسونگ در حال آماده سازی نسل دوم تلفن های هوشمند با سرعت دو برابر Galaxy Fold است که صفحه نمایش 8 اینچی و S Pen دارند.

سامسونگ در حال آماده سازی "Galaxy Fold" هشت اینچی همراه با S Pen است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ در حال آماده سازی نسل دوم تلفن های هوشمند با سرعت دو برابر Galaxy Fold است که صفحه نمایش 8 اینچی و S Pen دارند.

براساس گزارش The Elec، سامسونگ با وجود اینکه نسخه اول هنوز به دست مصرف کنندگان نرسیده است، در حال آماده سازی نسخه نسل دوم Galaxy Fold برای گوشی های هوشمند خود است.

نسل دوم گلکسی Fold، طبق گزارش، تکنولوژی Floating را همانند نسخه قبلی خواهد داشت و دارای صفحه نمایش 8 اینچی و S Pen است. براساس اخبار خبری کره جنوبی، سامسونگ از شرکای S Pen خود درخواست کرده است تا اجزای تشکیل دهنده S Pen را که در Galaxy Fold دوم قرار خواهد گرفت، نصب کنند.

انتظار می رود خط تولید نسل دوم گوشی در ماه آگوست آغاز شود.

همچنین پیش بینی می شود نسل دوم Galaxy Fold یک سال دیگر در ابتدای ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

Galaxy Fold اصلی که یک نمایشگر 7.3 اینچی در هنگام باز کردن و یک صفحه نمایش 4.6 اینچی در حالت معمول دارد، در ماه آوریل عرضه شد، اما در آن زمان به علت مشکلات دوام صفحه نمایش عرضه آن به تعویق افتاده است.

در آن زمان سامسونگ یک بیانیه برای توضیح اینکه چرا راه اندازی Galaxy Fold به تعویق افتاد، نوشت و به کاربران توضیح داد.

یافته های اولیه بازرسی بر روی صفحه نمایش نشان می دهد که آنها می توانند با تأثیر در قسمت های بالای و پایین لولا روی هم قرار بگیرند، همچنین یک نمونه وجود دارد که مواد موجود در داخل دستگاه بر عملکرد صفحه نمایش تاثیر منفی می گذارد.

سامسونگ گفت: ما اقداماتی را برای تقویت حفاظت صفحه نمایش انجام خواهیم داد و همچنین راهنمایی های مربوط به مراقبت و استفاده از صفحه نمایش از جمله لایه محافظی را به طوری که به گوشی و صفحه نمایش آسیبی نبیند به مشتریان خود ارائه خواهیم داد.

از زمان اعلام اولیه، سامسونگ در موارد متعددی گفته است که تاریخ فروش برای Galaxy Fold را ارائه می دهد، اما چنین تاریخی تاکنون اعلام نشده است، فروشندگان عمده نسل اول Galaxy Fold را به سامسونگ سفارش داده اند، که این بدان معنی است که آنها می توانند پس از تعیین زمان راه اندازی، تولید و عرضه را آغاز کنند.

همچنین گزارش شده که غول تکنولوژی کره جنوبی نیز اعلام آمادگی جدید خود را برای انتشار گوشی در 7 آگوست اعلام کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.