سامسونگ اعلام کرده است که تاریخ راه اندازی Galaxy Note ۱۰ در ۷ آگوست (۱۶ مرداد) است.

«گلکسی نوت ۱۰» سامسونگ ۱۶ مرداد رونمایی خواهد شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رویداد Unpacked بعدی در تاریخ ۷ آگوست در مرکز بارکلیز در بروکلی نیویورک میزبان این پرچمدار سامسونگ خواهد بود، همچنان شایعات در مورد حضور فقط یک قلم همراه با یک لنز دوربین سلفی وجود دارد.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پیش از این چندین نکته رامنعکس کرده است و انتظاراتی را برای کاربران و علاقه‌مندان به این گوشی هوشمند به وجود آورده است، انتظار می رود سامسونگ از چند مدل Galaxy Note ۱۰ و Galaxy Note ۱۰+ و یک مدل با پشتیبانی از ۵G ارائه کند، احتمالاً Note ۱۰ با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی مجهز شود در حالی که Note ۱۰+ دارای نمایشگر ۶.۷۵ اینچ بسیار بزرگ باشد، هر دو صفحه نمایش یک وضوح ۱،۴۴۰x ۳،۰۴۰ و HDR ۱۰+ را پشتیبانی می کنند.

گلکسی نوت ۱۰ جدید از Qualcomm Snapdragon ۸۵۵ SoC بهره می‌برد، در همین حال بازارهایی مانند هند و ایران ممکن است Exynos ۹۸۲۰ یا حتی پردازنده Exynos ۹۸۲۵ را داشته باشند. سامسونگ احتمالاً از مودم Qualcomm X۵۰ در مدل۵G استفاده خواهد کرد. در مورد حافظه دستگاه، سامسونگ شایعه ارائه ۱۲GB RAM و ۱TB از حافظه داخلی را داده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ یک دوربین سه گانه خواهد داشت، دوربین عقب به نظر می‌رسد که از سنسور اصلی، یک لنز تله فوتو و یک لنز اولترا واید تشکیل شده باشد. این گوشی از یک دوربین خودعکس (سلفی) حفره‌ای بهره می‌برد، در بخش باتری، نوت ۱۰ می‌تواند یک باتری ۴،۰۰۰mAh داشته باشد در حالی که Note ۱۰+  با یک باتری بزرگتر ۴،۵۰۰mAh همراه باشد. در بیشتر موارد، دستگاه شارژ سریع ۲۵W یا ۴۵W را پشتیبانی می‌کند. آنطور که در گزارش‌ها آمده است گلکسی نوت ۱۰ احتمالاً با قیمت اولیه ۱۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.