البرز- معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن اکنون معیشت مردم را نشانه رفته تا اراده آنها را تضعیف کند، گفت: قوه قضاییه با کسانی که ارز دولتی را می گیرند و تولید نمی کنند و دست به احتکار می زنند سخت برخورد خواهد کرد.

دشمن برای تضعیف اراده مردم معیشت آنها را نشانه رفته است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح چهارشنبه در مراسم تودیع ومعارفه رییس کل دادگستری استان البرز اظهار کرد: از اقدامات کسانی که از جایگاه اجتماعی و دولتی خود سواستفاده می‌کند نمی‌توان چشم پوشی کرد و با تمام توان از سرمایه‌گذاری صحیح و فعالیت اقتصادی حمایت می‌کند تا اقتصاد کشور رونق پیدا کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز هدف قرارگرفتن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا وشهادت جمعی از هموطنان گفت: آمریکا طی ۴۰ سال گذشته همواره مقابل نظام اسلامی ایستاده و این ایستادگی تقابل اراده مومنین در مقابل اراده ظالمان است.

اژه ای تصریح کرد: آمریکا از اقدامات نظامی متعدد خود نتیجه ای نگرفته و شکست خورده است و اکنون معیشت مردم را نشانه گرفته است تا از طریق فشار اقتصادی اراده مردم را تضعیف کرده  و مردم را از نظام و حکومت اسلامی ناامید کند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده که می تواند پهپاد آمریکایی ها را با همه تجهیزاتش نشانه بگیرد و تهدید دشمن را خنثی کند واین در حالی است که روزی ۳۰۰ تن از هموطنان ما را شهید کرد و ما حتی نتوانستیم یک اقدام متقابل انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به سخنان وتاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی گفت:  سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی یعنی اینکه می بایست به خداوند و داشته‌هایمان تکیه کنیم تا اقتصادمان راا رونق ببخشیم.

اژه ای در پایان گفت: برای تحقق این هدف امروز قوه قضاییه با تمام توان از سرمایه‌گذاری صحیح و فعالیت اقتصادی حمایت می‌کند تا اقتصاد کشور رونق پیدا کند ودر این مسیر باعده‌ای که به خاطر منفعت دنیا در جهت شاد کردن دل دشمنان گام بر می‌دارند سخت برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.