رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی تعامل بسیار خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی داریم. با این حال قوانین به گونه‌ای است که دست و پای آن‌ها بسته است و به گونه‌ای از دستگاه‌های نظارتی وحشت دارند که نمی‌توانند به تولید کمک کنند.

مسئولان طوری از دستگاه‌های نظارتی وحشت دارند که نمی‌توانند به تولید کمک کنند
به گزارش قدس آنلاین ، سیدحسین حسینی شب گذشته، 13 تیر ماه، در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: با وجود تحریم‌ها صنایع ما به کار خود ادامه می‌دهد. هنگامی که یک جوان در این کشور بیکار است و بیکار به خانه برود، حتی رهبری از این وضعیت اظهار شرمندگی دارد. رهبری در جای دیگری به گلایه‌های مردم از وضعیت کشور اشاره داشته و تاکید کردند نمی‌توان مشکلات مردم را نادیده گرفت. مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند.
وی ادامه داد: در خراسان رضوی تعامل بسیار خوبی با مدیران دستگاه‌های اجرایی داریم. با این حال قوانین به گونه‌ای است که دست و پای آن‌ها بسته است و به گونه‌ای از دستگاه‌های نظارتی وحشت دارند که نمی‌توانند به تولید کمک کنند. تقاضای ما از ریاست مجلس این است که با ما همدردی نکنند. اگر واقعا مسائل امور مالیاتی و نظام بانکی تا این حد مساله‌ساز است، این مشکلات را حل کنند. هنوز در این استان به جز 2 یا 3 بانک هنگام تسهیلات، 20 درصد از تسهیلات را به عنوان اندوخته سود سپرده از ما می‌گیرند. چرا این بانک‌ها کنترل نمی‌شود؟
حسینی خاطرنشان کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که خود بخش خصوصی باید بایستد و به کمک دولت بیاید تا از بحران‌ها نجات پیدا کنیم. در کشور ما ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و حیف است که بگوییم تحریم‌ها تا این حد بر ما اثرگذار بوده است. نسخه‌ای که می‌تواند اقتصاد استان را از این حالت خارج کند و بخش خصوصی باید همه هم و غم خود را در آن هزینه کند، همین مثلث توسعه اقتصادی است. امروز  زمان بزرگنمایی مسائل سیاسی نیست.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه اشتغال بخش خصوصی وظایفی دارد، گفت: یک وظیفه ما اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی است.  از استاندار می‌خواهیم در حوزه گردشگری با توجه به ظرفیت‌های خوب استان به این حوزه کمک کند تا رونق بیشتری در این حوزه مشاهده شود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.