قزوین_ مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: رسانه ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب توسط مسئولان مطالبه گر باشند.

رسانه ها در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب توسط مسئولان مطالبه گر باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی معبودی روز یکشنبه در نشست صمیمی و تعاملی با اصحاب رسانه که در مجتمع تفریحی طلائیه باراجین برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی سپاه به عنوان پل ارتباطی بین رسانه های استان است که می تواند ارتباط موثری را برقرار کند و انتشار اخبار رسمی از سوی روابط عمومی سپاه صورت می گیرد.

وی افزود: انتشار هرگونه مقاله و اظهار نظر با تیتر و عنوان سپاه از سوی دیگر مراجع هرگز مورد وثوق ما نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: در تردد افراد به محیط اداری سپاه، محدودیت های خاصی وجود دارد که خبرنگاران برای تردد به این حوزه مناسب است تا با روابط عمومی سپاه هماهنگی داشته باشد.

معبودی اضافه کرد: از دیدگاه سپاه هیچ محدودیتی بین رسانه ها وجود ندارد و خبرنگاران باید با روحیه جهادی وارد عرصه اطلاع رسانی شوند و اخبار را منعکس کنند.

وی ادامه داد: حوزه فعالیت های سپاه گسترده است و فعالیت های گسترده ای در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین دنبال می شود و براین اساس نمی توانیم حمایت های ویژه ای از رسانه ها به ویژه رسانه های مکتوب داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: هرگروه و قشری که در مواضع و خط انقلاب اسلامی و در کنار ولایت فقیه باشد، در تعریف خودی می گنجد و تمام کسانی که با نظام استکباری همگام هستند، غیرخودی خواهند بود و به عبارت دیگر، هرکسی که مواضع آن در راستای دشمن باشد خودی نیست.

معبودی اضافه کرد: معیار تشخیص در خودی و غیرخودی این است که مواضعش نسبت به انقلاب نزدیک باشد و ملاک ما در سپاه صاحب الامر (عج) خط رهبری و ولایت فقیه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری یادآور شد: باید نسبت به این بیانیه اهتمام داشته باشیم و سه مقوله مهم اینکه «بدانیم کجا بودیم، در حال حاضر کجا هستیم و باید به کجا برسیم» را در نظر بگیریم؛ به یاد داشته باشیم که قبل از انقلاب، هیچ بودیم و در حال حاضر ملتی مستقل، آزاد متدین و پیشرو و دارای رتبه های عظیم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما کشوری مقتدر و عزتمند هستیم و باید به سمت خودسازی، جامعه پروری و تمدن پروری حرکت کنیم که ثمره آن ظهور امام عصر (عج) است.

معبودی اضافه کرد: رسانه ها باید بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را مطالعه و اهتمام به آن را از مسئولان مطالبه کنند چراکه اگر این بیانیه در جامعه نهادینه و عملی شود مشکلاتی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.