علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر دیروز با گابریل کالدرون سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

پروین: پرسپولیس را با یک میلیون تومان قهرمان کردم

حمید رضا خداشناس/

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر دیروز با گابریل کالدرون سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. پروین در این دیدار حمایت خود را از کالدرون اعلام کرد و گفت که از او در پرسپولیس حمایت می‌کند. همچنین یک پیراهن از سوی پروین به کالدرون اهدا شد و قالیچه ای به رسم یادبود تقدیم این مربی آرژانتینی شد.

*با همه وجود از کالدرون حمایت می‌کنیم

علی پروین در مراسم اهدای پیراهن به سرمربی تیم پرسپولیس گفت: من به آقای کالدرون خوشامد می‌گویم و امیدوارم در کشور ما شرایط خوبی داشته باشد. ما باید همه دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس موفق شود و همه پیشکسوتان پشت مدیرعامل و کادرفنی هستند تا به موفقیت برسند، چرا که این تیم برای مردم است.

پروین اظهار داشت: آقای برانکو هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و سه قهرمانی آورد، و حالا کالدرون با سابقه‌ای که دارد می‌تواند این موفقیت را ادامه دهد و ما هم با همه وجود از او حمایت می‌کنیم، چرا که ما پرسپولیس را دوست داریم و این تیم متعلق به مردم است. سرمربی اسبق پرسپولیس اظهار داشت: من روزگاری پرسپولیس را با یک میلیون تومان قهرمان کردم، اما حالا به گفته آقای عرب، ۱۰۰ میلیارد باید هزینه کرد تا قهرمانی به وجود بیاید و باید همه دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس موفق شود.

اسطوره باشگاه پرسپولیس در مورد دربی فصل پیش رو گفت:یک مربی نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد. آقای کالدرون سه دوره در جام جهانی شرکت کرده و از این بابت از من جلوتر است. درباره بازی با استقلال هم باید بگویم نمی‌شود از حالا گفت که می‌شود استقلال را برد یا نه. کالدرون کارنامه خیلی خوبی دارد اما کار کردن در این شرایط واقعاً سخت است. امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا هم پرسپولیس و هم استقلال تیم‌های گردن کلفت این مملکت باشند.

* هدف نخستم قهرمانی است

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیزدر این دیدار اظهار کرد: پیش از هر چیز باید مراتب احترام خودم را به آقای پروین بابت سابقه ورزشی‌شان اعلام کنم. ایشان فرد بزرگی در فوتبال ایران است و فردی بوده که مسئولیت بزرگی را در مدت‌های زیادی داشته‌اند. خیلی خوب است که دوستانی مثل ایشان به من کمک می‌کنند. از این بابت خوشحالم. باید از ایشان تشکر کنم. باعث افتخار است که فردی مثل پروین از من حمایت می‌کند. کالدرون در خصوص اینکه فلسفه او چیست و آیا پرسپولیسی‌ها با او به قهرمانی خواهند رسید،‌ گفت: قبل از هر چیز هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است. البته من جاه طلبی‌های مثبتی دارم و بعد از سال‌ها کار می‌دانم که باید بسیار فروتنانه باشم. من خودم را برنده می‌دانم و برای همین اینجا هستم چون پرسپولیس هم جاه طلبی‌های خودش را دارد.کالدرون در مورد دربی بین پرسپولیس و استقلال هم بیان کرد: نخستین انگیزه من این است که تیم دوباره قهرمان شود. با توجه به تجربه‌هایی که در دیگر کشورها دارم می‌دانم دربی بسیار مهم است و برد در این بازی لذت بیشتری برای هواداران دارد. من کار می‌کنم که همیشه برنده باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.