رفع فقر در کشور بولیوی برنامه اصلی دولت است که جدیدترین قسمت برنامه «منطقه مالی» شبکه هیسپان تی وی اجرای برنامه هایی خدمت محور در این رابطه را تحلیل خواهد کرد.

بررسی عملکرد مورالس در فقرزدایی از بولیوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی هیسپان تی وی، در برنامه این هفته «منطقه مالی» مسئله دولت بولیوی با محور تحولات اجتماعی و اقتصادی بررسی می شود. موضوع رفع فقر با اعمال برنامه های توسعه ای توسط دولت مورالس که اولویت او رفاه اجتماعی و از بین بردن فقر است، موضوع قسمت جدید این برنامه است.

در این برنامه تشریح می شود که فقر در بولیوی افزایش یافته به این دلیل که دردوران دولت های نئوریبرال نهادهای اجتماعی و مدنی مورد توجه نبوده  ولی هم اکنون اوا مورالس رئیس جمهور بولیوی در نظر دارد تا با افزایش خدمات اجتماعی از قبیل بهداشت عمومی، توسعه آموزش و زیرساخت های سلامتی و ورزش فقیر را از میان بردارد و این اولویت اصلی دولت اوست.

برنامه اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» هر هفته پنج‌شنبه‌ها در مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 5:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و تحلیلی از مسائل اقتصادی دنیا و منطقه آمریکای لاتین را  برای مخاطبان به تصویر می‌کشد. بازپخش این برنامه، جمعه ساعت 20:30 و شنبه ساعات 3:30، 10:00 و 14:30 خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.