Huawei یک نام تجاری را با دفتر مالکیت اتحادیه اروپا ثبت کرده است و تلاش می‌کند نام Harmony را برای یک سیستم عامل برای استفاده از تلفن همراه و رایانه ثبت کند.

هوآوی در تلاش برای ثبت نام "Harmony" برای سیستم عامل جدید خود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Huawei یک نام تجاری را با دفتر مالکیت اتحادیه اروپا ثبت کرده است و تلاش می کند نام Harmony را برای یک سیستم عامل برای استفاده از تلفن همراه و رایانه ثبت کند، این برنامه در تاریخ 12 ژوئیه 2019 مورد بررسی قرار گرفته است.

Harmony به Ark تبدیل می‌شود که شرکت می‌تواند در بازار جهانی برای سیستم عامل خود استفاده کند، سیستم عامل HongMeng که (همچنین می تواند به عنوان نام رسمی در بعضی از نقاط جهان باشد) به عنوان سیستم عامل جدید این شرکت شناخته شده است، اکنون در حال توسعه است و از سال 2015 گزارش‌هایی از آن ارائه شده است.

Huawei P30 Pro مبتنی بر  Android 9.0 EMUI

ماه های اخیر به دلیل افزایش تنش های تجاری آمریکا و چین منجر به ممنوعیت استفاده از تکنولوژی های Huawei و تحریم‌های گوگل، این شرکت را مصمم‌تر از همیشه کرد تا کار بر روی سیستم عامل انحصاری خود را جدی تر از گذشته ادامه دهد، در حالی که این ممنوعیت تا حدودی رفع شده و فضای آن آرام شده است، دیگر نمی‌شود Huawei را برای ادامه کار بر روی سیستم عامل جدیدش متوقف کرد.

شایعات مبنی بر این است که سیستم عامل جدید را در گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه می کند که با 1 میلیون واحد آزمایشی در حال اجرا است.

در همین حال، مدیر عامل شرکت Huawei معتقد است که OS HongMeng سریعتر از اندروید است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.