مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا، فرودگاه بین المللی مشهد پذیرای بیش از دو هزار پرواز و بیش از ۳۳۵ هزار مسافر داخلی و خارجی بود.

پذیرش بیش از دو هزار پرواز در فرودگاه بین المللی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۳ تیر جاری دو هزار و ۲۳۵ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد فرود و پرواز داشتند.

وی تصریح کرد: از این تعداد پرواز حدود ۹۰۵ پرواز ورودی داخلی و ۹۰۴ پرواز داخلی خروجی از مشهد انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: پایتخت معنوی ایران اسلامی هر ساله میزبان زیادی از زائران و گردشگران خارجی در ایام دهه کرامت است به طوری که امسال ۲۱۳ پرواز ورودی خارجی از کویت، عراق، قطر، افغانستان، امارات، پاکستان، ترکیه و عمان در فرودگاه بین المللی مشهد به زمین نشسته و همچنین ۲۱۳ پرواز خارجی به این مقاصد پرواز داشته اند.

قاسم زاده با اشاره به برآورد آمار مسافران داخلی و خارجی، افزود: همزمان با دهه کرامت ۱۳۷ هزار و ۵۶۰ مسافر داخلی در فرودگاه مشهد مقدس پذیرش شدند و ۱۳۷ هزار و ۴۰۸ مسافر از مشهد به مقاصد داخلی کشور پرواز داشته اند.

وی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۳۰ هزار و ۴۵۹ مسافر و گردشگر خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد پذیرش شدند و ۳۰ هزار و ۴۵۹ مسافر از طریق شرکت‌های هواپیمایی کویت، عراق، قطر، افغانستان، امارات، پاکستان، ترکیه و عمان به سایر کشورها "مقاصد خارجی" پرواز داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.