Xiaomi هدفون‌های جدید بی‌سیم Mi Super Bass را با قیمت 1799 Rs در هند راه‌اندازی کرده است.

هدفون بیسیم  "Xiaomi Mi" عرضه شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Xiaomi هدفون های جدید بی سیم Mi Super Bass در هند را با قیمت 1799 Rs راه اندازی کرده است، هدفون جدید در ترکیب دو رنگ، مشکی قرمز و مشکی طلایی عرضه می‌شود. هدست Mi Super Bass را می توان در آمازون و Mi.com خریداری کرد.

هدفون های بی سیم Mi Super Bass با طراحی مربعی، زمینه مشکی و با رده‌های قرمز / طلایی همراه با پد لمسی عرضه می‌شوند. به گفته این شرکت، هدفون‌های Xiaomi Mi Super Bass برای هر باز استفاده، 20 ساعت شارژ استفاده می‌کنند. از این رو، این نیز قابل توجه است که هدفون با 40mm درایورهای پویا و اتصال از طریق بلوتوث 5.0 هماهنگ است.

هدفون جدید همچنین از کنترل صدا پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد ژانر موسیقی خود را بشناسید و حتی تماس بگیرید.

با توجه به شارژر، Mi Super Bass از microUSB استفاده می کند و همچنین AUX 3.5 میلی متری را ارائه می دهد. Xiaomi Mi Super Bass با سایر هدفون‌هایی مانند Ant Audio Treble 900 و Motorola Escape 200 به بازار می‌آید.

اگر دنبال یک هدفون ارزان قیمت هستید، بهتر است آن را از طریق آمازون خریداری کنید. با توجه به نخستین روز فروش ، شما می‌توانید تخفیف‌های اضافی و بازپرداخت هدست Wireless Mi Super Bass را دریافت کنید.

یکی از ویژگی‌های Xiaomi این است که، زمانی هم که لوازم جانبی صوتی جدید به بازار می‌آید با آنان بسیار سازگار است. شرکت چینی در حال حاضر دارای تعداد زیادی هدفون، هدست‌های بیسیم، نوار صوتی و بلندگوهای بی‌سیم است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدامین ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    0 0
    سلام و خسته نباشین،میخواسم بدونم که این هدفون superbass آیا توی ایران اصلا عرضه میشه؟؟پاسخ فرکانسیش چقده ، و از همه مهم تر میتونین اپلیکیشن مدریریت زیر و بم صدای هدفون های شیایومی (بخصوص mi comfor) رو معرفی کنین . مرسی از سایت خوبتون