امروز، Huawei اعلام کرد که Huawei Watch GT Active در هند در دسترس است.

"Huawei Watch GT Activation" عرضه شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Huawei Watch GT Active در ماه مارس در کنار گوشی‌های P30 و P30 Pro راه اندازی شد. با این حال امروز، Huawei اعلام کرد که Huawei Watch GT Active در هند در دسترس است. بیایید به این ساعت هوشمند هوآوی نگاهی بیندازیم:

مشخصات و ویژگی ها:

Huawei Watch GT Active Edition دارای بند چرمی بزرگ 46 میلی متری است، این گوشی با یک صفحه نمایش رنگی 1.39 اینچی با پنل AMOLED عرضه شده و دارای قابلیت صفحه نمایش لمسی است.

برای ویژگی های مربوط به سلامت، سازمان دیده بان GT Active مجهز به ضربان قلب و ردیاب‌های خواب است. با Huawei TruSleep 2.0 و TruSeen 3.0 از تکنولوژی نظارت بر میزان ضربان قلب استفاده می‌شود که سلامت قلب و الگوی خواب را حفظ می‌کند.

Smartwatch طیف گسترده ای از فعالیت های داخلی و خارجی را با استفاده از یک الگوریتم یادگیری خود و سنسورهای نوآورانه ارائه می دهد. این ساعت یک حالت دو گانه دارد که شامل فعالیت‌های شنا و دوچرخه سواری است، سازمان دیده بان GT Active نیز دوره های مربیگری را در دوره مقدماتی برای پیشرفت در حال اجرا، آموزش ، راهنمایی و بازخورد زمانی حرکت ارائه می‌دهد.

GT Active در سیستم عامل لینوکس و هم سیستم عامل خود Huawei اجرا می‌شود. ادعا می شود که به مدت دو هفته با یک بار شارژ می‌تواند کار کند، در بخش اتصال، smartwatch همراه با GPS، GLONASS، و سیستم های موقعیت یاب ماهواره ای Galileo همراه بوده و با دستگاه های Android و iOS سازگار است، ضمناً کاربران می‌توانند اعلانها مانند پیام‌ها، هشدارهای تماس، نوتفیکشن‌ها و یادآوری‌ها را دریافت کنند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

ساعت GT Active دارای برچسب قیمت 15،990 روپیه است و در دو رنگ نارنجی و سبز موجود است. ساعت هوشمند به طور انحصاری در Flipkart با یک سال گارانتی و تعویض 10 روزه در دسترس است و ما منتظریم که این ساعت هوشمند جذاب هرچه سریع تر به بازار داخلی راه پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.