همدان- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از پروژه‌های راه شهرستان نهاوند که با حضور اصحاب رسانه انجام شد ، گفت: این پروژه‌ها شامل محور نهاوند_آورزمان_ ملایر، محور نهاوند_ بروجرد و محور نهاوند_ فیروزان است که در حال حاضر این پروژه‌ها در دست اقدام قرار دارند و کار در این محورها به خوبی پیش می‌رود.

۳ محور مهم و حادثه‌خیز نهاوند ساماندهی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، حسن بهرام نیا اظهار کرد: این سه محور از محورهای اصلی شهرستان و بسیار حادثه‌خیز هستند و ساماندهی این محورها از مطالبات مهم و دیرینه مردم نهاوند است.

وی افزود: امروز نهاوند به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با نگاهی به جهات اربعه شهرستان شاهد تحول همه جانبه از نظر سازندگی و توسعه و نشاط اجتماعی هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همدلی و هم‌نوایی ایجاد شده در بین مسؤولان در سال‌های اخیر در شهرستان نهاوند باعث سازندگی و توسعه­ی منطقه شده و بارقه‌های امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

وی در خصوص پروژه ملی محور نهاوند _آورزمان - ملایر گفت: این محور جزو یکی از مسیرهای پرتردد برای زوار در ایام اربعین به شمار می رود که در طول سالیان گذشته منجر به تصادف مرگ و میر شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محور نهاوند_ آورزمان_ ملایر به طول هشت کیلومتر و اعتبار آن 80 میلیارد ریال است و در حال حاضر این پروژه 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سرعشوند به سمت نهاوند به طول دو کیلومتر قیرپاشی آن انجام شده و به زودی این قسمت آسفالت می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مجوز و اعتبار لازم برای بهسازی 76 کیلومتر محور روستایی نهاوند در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این 76 کیلومتر شامل دو پروژه راه‌های فرعی و 14 پروژه راه‌های روستایی شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.