در ادامه فعالیت‌های حمایتی سمن‌های فعال در حوزه حفاظت از محیط زیست، صبح دیروز گروهی از اعضای این سمن‌ها در کنار برخی از نمایندگان جامعه ورزشکاران کوهنورد گرد هم جمع شدند تا ضمن حمایت از صدور حکم رفع تصرف ۶۵ هکتار از اراضی تصرف شده در منطقه ویرانی شاندیز، توجه همگان را به مسئله پشتیبانی از قانون جلب کنند.

حمایت از صدور حکم رفع تصرف از ۶۵ هکتار اراضی ویرانی

 فرشته تقی‌زاده، نماینده سمن‌های مردم‌نهاد حافظ محیط زیست در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این اقدام در حالی صورت گرفت که با توجه به صدور حکم قانونی و قطعی رفع تصرف از ۶۵ هکتار اراضی تصرف شده ویرانی شاندیز و همچنین پیگیری دستور دادستانی برای رفع تصرف از سایت ورزشی سنگ سیاه و دیگر تصرفات و تخریب‌های ارتفاعات جنوبی مشهد، بازدیدی مردمی با حضور اعضای سمن‌های مجوزدار و فعال محیط زیستی مشهد، باشگاه‌های کوهنوردی و جامعه بزرگ پیشکسوتان ورزشی مشهد و مردم دغدغه‌مند و طبیعت‌دوست در این منطقه برگزار شد.

وی افزود: جامعه طبیعت‌دوست مشهد و مردم دغدغه‌مند بر این باورند که با اجرای قانون می‌توان از گستردگی تخلفات، نابودی منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی و تضییع بیت‌المال جلوگیری کرد. در همین راستا علاقه‌مندان به حفاظت از آب و خاک که اجرای قانون را برای آحاد مردم، نهادها و سازمان‌هایی که از قانون تخطی کرده‌اند، ضروری می‌دانند در این بازدید شرکت کردند. حاضران در این گردهمایی با در دست داشتن پلاکارد، دستنوشته‌ و بنرهایی از مدعی‌العموم درخواست اجرای قانون و جلوگیری از تضییع منابع و منافع مردم و حفظ و احیای حقوق عامه و بیت‌المال را داشتند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.